تاریخ انتشار: 1397/08/02 13:40
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 124939

آمار بد ملوان در خانه؛ لکه سیاه پاک می‌شود!

​ملوان بندرانزلی در بازی‌های خانگی خود آمار منفی به جا گذاشته است.
آمار بد ملوان در خانه؛ لکه سیاه پاک می‌شود!

 تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هنوز موفق نشده در بازی‌های خانگی خود به برتری برسد و این موضوع سبب شده است تا هواداران ملوان نسبت به عملکرد این تیم در این فصل دلسرد شوند. آنها از 4 بازی خانگی، 3 امتیاز کسب کرده‌اند و یکی از ضعیف‌ترین نتایج خانگی را درحال رقم زدن هستند.

قوهای سپید انزلی در اولین میزبانی این فصل خود، به مصاف تیم قشقایی شیراز رفتند و درحالی که 2 هزار هوادار را روی سکو داشتند، مقابل کاکوها ره به جایی نبردند و باتساوی 1-1 متوقف شدند. آنها در دومین هفته میزبانی خود، درحالی که مقابل اروند خرمشهر بانتیجه 1-0 جلو بودند، در دقیقه 93 گل تساوی را دریافت کردند.

ملوان در سومین بازی خانگی خود مقابل تیم قدرتمند گل گهر سیرجان قرار گرفت که 3-1 شکست خورد. شکستی که سبب شد هجمه‌ها علیه فرهاد پورغلامی شدید شود و وی در آستانه اخراج از باشگاه قرار گیرد. قوها در چهارمین بازی خانگی که پژمان نوری را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌دیدند، مقابل فجرسپاسی 0-0 متوقف شدند تا ملوانان در حسرت یک پیروزی خانگی باقی بمانند.

با ورود محمد احمدزاده در تیم ملوان بندرانزلی، هواداران امیدوارند تا ملوان نیز به جایگاه اصلی‌اش برگردد و حداقل در بازی‌های خانگی بردهای فراوانی را کسب کند تا اگر بنایی بر صعود تیم وجود ندارد، حداقل با رتبه‌ای آبرومندانه فصل را به اتمام برسانند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2om86g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اوضاع قمر در عقرب سیاه جامگان در فاصله بازی با ملوان