تاریخ انتشار: 1397/07/10 21:48
کد خبر: 127896

شب تاریخی پسر شجاع در دوحه

شجاع خلیل زاده ضمن ارائه نمایش موفق در فاز دفاعی مهندسی گل تاریخی پرسپولیس را نیز به نام خود کرد.
شب تاریخی پسر شجاع در دوحه

شاید اگر پیش از بازی برای سازنده گل پرسپولیس دنبال یک نام می گشتیم، خلیل زاده نفر آخر این لیست قرار می گرفت اما مدافع میانی پرسپولیس یکی از حساس ترین و تاریخی ترین گل های سرخپوشان را سهیم شد.

 

خلیل زاده که در این دیدار و در دوحه مامور مهار بغداد بونجاح بود به خوبی توانست آقای گل غیرقابل مهار الجزایری را تحت کنترل خود درآورده و یک شب تلخ و باورنکردنی را برای او شکل دهد. مدافع شمالی پرسپولیس به خوبی با آنالیز حرکات این بازیکن توانست روی هوا و زمین مانع از پیشروی و جشن گل مرد دوازده گل لیگ قهرمانان آسیا شود.

 

شاید اعتراضات این مهاجم الجزایری به حرکات روانی شجاع خلیل زاده مهر تاییدی بر موفقیت مدافع سرخپوشان بود که از بونجاح یک ناکام بزرگ برای اوسوالدو فریرا ساخت. با این حال بزرگترین اتفاق برای شجاع خلیل زاده در این میدان پاس منجر به گل تاریخی پرسپولیس بود. مدافع پرسپولیس با قطع حمله السد در دقایق پایانی، آن را برای علی علیپور فرستاد تا او در مصافی تک به تک با گلر السد یک پنالتی ارزشمند برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد و در نهایت این ضربه تبدیل به گل پرسپولیس شد. پرسپولیس که تاکنون بردی در تاریخ خود در نیمه نهایی نداشته روی یکی از بهترین نمایش های سربازان خود اکنون فینال را در یک قدمی خود می بیند و در این راه باید تک تک ستاره های تیم برانکو را مورد ستایش قرار داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458jaq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


السد-پرسپولیس؛حالا می توان گفت واقعا خیریتی در کار بوده است!