//
کدخبر: ۳۸۱۱۸۴ //

ترفندها ساده آرایشی| بیا تا بهت بگم بدون آرایش چطوری زیبا باش!

این روزها افراد با آرایش‌کردن در پی زیبایی خود هستند و دخترهای جوان مدت‌زمان طولانی را صرف آرایش می‌کنند و برای این کار هزینه‌های زیادی می‌کنند.

ترفندها ساده آرایشی| بیا تا بهت بگم بدون آرایش چطوری زیبا باش!
به گزارش فرتاک نیوز،

همه خانم‌ها علاقه دارند زیبا و جذاب باشند و برای آن هزینه‌های زیادی می‌کنند اما در این مطلب چند ترفند به شما آموزش می‌دهیم تا بدون آرایش زیبا شوید.

این روزها افراد با آرایش‌کردن در پی زیبایی خود هستند و دخترهای جوان مدت‌زمان طولانی را صرف آرایش می‌کنند و برای این کار هزینه‌های زیادی می‌کنند؛ همراه ما باشید تا چند ترفند زیبایی بدون آرایش به شما آموزش دهیم.

با این ترفندها بدون آرایش زیبا شوید

ترفندهای زیبایی بدون آرایش

ابروهای خود را زیبا کنید

یکی از قسمت‌های بدن که در چهره بدون آرایش بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد، ابرو است؛ بنابراین باید ابروهایمان را متناسب با چهره خود اصلاح کنیم. اگر علاقه دارید می‌توانید با مقدار کمی رنگ یا حنا به ابروهای خود جلوه دهید. البته هنگام انتخاب رنگ، به تناژ پوستتان توجه داشته باشد تا رنگی مناسب انتخاب کنید. اگر ابروهای نازکی دارید می‌توانید از روغن کرچک و ویتامین A استفاده کرده و به ابروهای خود بزنید تا آن‌ها پرپشت‌تر شوند بعد از چند دقیقه می‌توانید تغییرات زیادی را در چهره خود مشاهده کنید.

با این ترفندها بدون آرایش زیبا شوید

دندان‌های خود را سفید کنید

یکی از ترفندهای زیبایی بدون آرایش لبخند زیبا است که امتیاز چهره شما را بالا می‌برد؛ بنابراین با مراقب و زیباسازی آن‌ها به چهره خود جذابیت چندبرابر ببخشید. از خمیردندان‌های سفیدکننده استفاده کنید، از مصرف بیش از اندازه قهوه خودداری کنید، اگر دندان‌های شما در حالت طبیعی و سالم رنگ تیره و یا زردی دارند، حتماً باید از سفیدکننده‌های دندان‌پزشکی استفاده کنید.

با این ترفندها بدون آرایش زیبا شوید

لب‌های خود را فراموش نکنید

تقویت‌کردن، رطوبت‌رسانی و لایه‌برداری منظم و به‌اندازه، برای لب‌های شما اهمیت بسیار زیادی دارد. زیبایی لب‌ها یکی از ترفندهای زیبایی بدون آرایش است. از بالم لب استفاده کنید و در صورت دسترسی‌نداشتن به آن‌ها روغن زیتون و روغن‌های طبیعی را جایگزین کنید. یک‌بار در هفته لب‌های خود را با خمیردندان نرم یا انگشتتان ماساژ دهید. همچنین آن‌ها را مرطوب کنید و از لایه‌برداری لب با استفاده از شکر استفاده کنید.

با این ترفندها بدون آرایش زیبا شوید

ضدآفتاب بزنید

اشعه مضر خورشید تأثیرات زیادی روی پوست شما می‌گذارند و باعث ایجاد چین‌وچروک‌ها می‌گردند و پیری زودرس را موجب می‌شوند. همچنین عاملی برای سرطان‌های پوستی هستند، به همین دلیل باید از ضدآفتاب با SPF بالا استفاده کنید تا از پوست خود مراقبت کرده باشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۱۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان