//
کدخبر: ۳۳۳۱۱۴ //
چرا شایعه چرا دروغ؟!

جریان آب ایران به سوی کشورهای اکو

اخیراً در اخبار منتشره از سوی ایران اینترنشنال؛ مطلع شدیم که خبری که کاملاً کذب بوده و هیچ انسان عاقل و با درایتی نمی تواند بپذیرد که رییس جمهور یک کشور در حالی که در کشورش تنش آبی گریبان گیر بسیاری از شهرها و مناطق آن شده، بیاید و در رسانه ها اعلام کند که ایران می تواند به کشورهای دیگر آب، صادر کند!

جریان آب ایران به سوی کشورهای اکو

حشمت اله سلطانی؛ این جریان هم به صدور بیش از حد انرژی برق، علاوه بر عراق به سوریه و آسیای میانه در حالی که ارزش برق برای ایران و مردم آن بسیار بالا ارزیابی شده بود، شبیه است که اساساً این حجم از تولید برق در کشوری که خودش با مشکلات عدیده ای مواجه است، غیرممکن است و جز دروغ چیز دیگری نیست.

معاندان سعی دارند با بزرگ نمایی برخی تحرکات دیپلماتیک ایران که عادی هم هست و یا فعالیت های اقتصادی در کشورهای دیگر، مسئولان را نسبت به نیازمندی های روزمره ی مردم بی تفاوت نشان دهند.

آقای رییسی تقاضا کرده است که پروژه های انتقال آب از کشورهای عضو اکو به کشورهای متقاضی ایران در دستور کار سازمان اکو قرار گیرد و جالب است که در این خبر، موضوع کاملاً برعکس شده و چنین استدلال شده است که ایران با وجودی که منابع آبی چندانی حتی برای تأمین نیازمندی های مردم کشورش ندارد، به کشورهای دیگر پیشنهاد ارسال آب می دهد تا به این طریق مردم را تحریک و اعتراضات مدنی جدیدی در کشور صورت پذیرد و برای ایران هزینه سازی کند.

این دروغ پردازی ها و شیطنت ها همه روزه و به تناسب شرایط صورت می گیرد و نشان می دهد که دشمن ما بیکار ننشسته و به لطایف الحیل، می خواهد صفوف مردم را از مدیران مملکتی جدا و کشور را دچار التهابات و آشوب های ناخواسته کند. 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۱۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان