//
کدخبر: ۲۷۳۳۸۰ //

بیماری ورم کلیه| درمان بیماری ورم کلیه با داروی گیاهی

ورم کلیه از جمله اختلالاتی است که می تواند تاثیرات بدی بر سلامت افراد داشته باشد. در نتیجه یافتن نوعی داروی گیاهی برای برطرف نمودن ورم کلیه می تواند برای اینگونه بیماران بسیار خوشحال کننده باشد.

بیماری ورم کلیه| درمان بیماری ورم کلیه با داروی گیاهی

ورم کلیه از جمله اختلالاتی است که می تواند تاثیرات بدی بر سلامت افراد داشته باشد. در نتیجه یافتن نوعی داروی گیاهی برای برطرف نمودن ورم کلیه می تواند برای اینگونه بیماران بسیار خوشحال کننده باشد. چرا که کلیه جزو اندام های خاص و حساس انسان است که اگر اختلالات مربوط به آن درمان نشوند، حس ناخوشایندی همیشه برای فرد وجود خواهد داشت.

برای درمان بیماری ورم کلیه بهتر است به طور کلی شیوه زندگی فرد تغییر کند. یعنی به تغذیه خود اهمیت بیشتری بدهد و برای سلامتی کلیه خود از قرار گرفتن در سرما یا گرمای بیش از حد جلوگیری نماید. جدا از داروی گیاهی، مصرف آب کافی از مهم ترین موضوعاتی هستند که افراد مبتلا به بیماری های کلیوی باید اهمیت بیشتری نسبت به آن داشته باشند. 

مثال هایی از انواع داروی گیاهی موثر بر ورم کلیه

مرزنجوش: جوشاندن مرزنجوش، آویشن شیرازی، بابونه و مریم نخودی به همراه حدود ۳ لیتر آب می تواند تاثیرات مثبتی بر کاهش میزان ورم کلیه خواهد داشت. البته به دلیل تلخی زیاد این محلول شما می توانید کمی عسل را هم همراه با آن مصرف نمایید.

چای جنگلی: استفاده از دم کرده ی چای جنگلی به عنوان یکی از چندین داروی گیاهی موثر بر ورم کلیه نیز توسط بسیاری از متخصصان در این حوزه پیشنهاد شده است.

پنیرک: در بین انواع داروهای گیاهی، مصرف آن گروه از داروها که بتواند خاصیت مسهلی داشته باشد هم برای درمان بیماری ورم کلیه موثر می باشد. پنیرک یک مورد از داروی گیاهی می باشد که باعث کاستن از تورم ایجاد شده در کلیه ها می شود. 

گز علفی: متخصصان در حوزه ی طب سنتی و انواع درمان های گیاهی دریافته اند که مخلوط گز علفی با ریشه ی شیرین بیان می تواند یک جوشانده فوق العاده مرغوب برای درمان مشکل ورم کلیه محسوب شود. 

آنغوزه: این نوع داروی گیاهی را می توانید به اندازه ی نخود درآورید و برای چندین شب به صورت متوالی از آن استفاده کنید. قطعا از نتیجه های مطلوب آن شگفت زده خواهید شد. 

پیاز: متاسفانه بسیاری از افراد علاقه ی زیادی به پیاز ندارند. در صورتی که از فواید بسیار زیاد آن غافل هستند. پیاز می تواند حتی بیماری های مختلف مربوط به کلیه از جمله ورم بیش از حد کلیه ها را نیز کاهش دهد. پس از حالا به بعد به جای آنکه نسبت به پیاز حساسیت نشان دهید، برای سلامتی و تقویت بدن خود هم که شده اقدام به خوردن آن نمایید. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۳۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان