تاریخ انتشار: 1397/07/18 19:07
کد خبر: 126799

کرمان پیروز جدال دارا و ندار/جدائی مس و حواشی از شیراز می گذرد؟!

مس کرمان امروز در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول برابر قشقایی به برتری یک بر صفر رسید.
کرمان پیروز جدال دارا و ندار/جدائی مس و حواشی از شیراز می گذرد؟!

مهم ترین بازی امروز لیگ دسته اول جدال بین تیم های قشقایی شیراز و مس کرمان برای رسیدن به صدر جدول بود. قشقایی شیراز و مس کرمان به عنوان دو تیم ده امتیازی حاضر در جدول بودند که برای جنگی حساس و سرنوشت ساز در ورزشگاه پارس شیراز به جدال با یکدیگر پرداختند. قشقایی که در سه دیدار اخیر خود پیروز شده بود در پی کسب چهارمین برد خود در لیگ یک بود و در سویی دیگر مس کرمان که هفته قبل در خانه توسط نود ارومیه متوقف شده بود برای کسب سه امتیاز و بردن آن به کرمان پا به این مسابقه گذاشت.

این دیدار درحالی آغاز شد که حدود سه هزار تماشاگر برای دیدن این بازی به ورزشگاه پارس آمده بودند‌. نیمه اول این دیدار چنگی به دل نزد و بدون گل به پایان رسید تا دو تیم به تساوی بدون گل در نیمه اول رضایت دهند.

در نیمه دوم مقداری بازی پر حرارت تر شد انگار استرس حاکم بر بازی کم شده بود. دو تیم پس از محک زدن یک دیگر در نیمه اول به دنبال اجرای تاکتیک های خود بودند. مسی ها بالاخره روی یک ضربه بلند در ضد حمله توانستند توسط سجاد حیدری که به عنوان یار جایگزین وارد زمین شده بود، گل برتری را بزند تا این دیدار را با  برتری یک بر صفر به پایان برساند.

با این پیروزی مس ۱۳ امتیازی شد و رتبه دوم را در اختیار گرفت و تیم قشقایی هم با ۱۰ امتیاز در رتبه ششم جای گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48b6la

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قشقایی - مس کرمان؛ جدال نفس گیر در شهرگل و بلبل وفرصت طلایی برای طالبی و شاگردانش