تاریخ انتشار: 1397/07/30 11:09
کد خبر: 125304

بازی برای هر دو تیم سخت است/هم پرسپولیس و هم السد به این مسئله واقف هستند

حمید درخشان، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس باید بازی رفت مقابل السد را فراموش کرده و به هیچ وجه به پیروزی در قطر فکر نکنند.
بازی برای هر دو تیم سخت است/هم پرسپولیس و هم السد به این مسئله واقف هستند

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار درباره دیدار پرسپولیس مقابل السد قطر دور برگشت از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: بازی برای هر دو تیم سخت است و هم پرسپولیس و هم السد به این مسئله واقف هستند، چون غفلت در این بازی جبران‌ناپذیر است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: السد قطر تیمی کاملاً حرفه‌ای است و بازیکنان بزرگی در اختیار دارد که می‌توانند هر لحظه خطرناک ظاهر شوند و نتیجه را عوض کنند. آنها به شرایط و جو ورزشگاه آزادی و بازی در حضور پرتعداد تماشاگران آشنا هستند و نباید این‌طور فکر کنیم که پرسپولیس به راحتی در آزادی مقابل السد به پیروزی می‌رسد.

وی در ادامه افزود: بازیکنان پرسپولیس باید بازی رفت مقابل السد را فراموش کرده و به هیچ وجه به پیروزی در قطر فکر نکنند. سرخپوشان باید در بازی برگشت فوتبال هوشمندانه‌ و منطقی را به نمایش بگذارد و نباید اسیر حرفه‌ای‌گری قطری‌ها شود.

درخشان در پایان گفت: پرسپولیس در این چند سال با تمام مشکلاتی که داشت اتحاد و یکدلی خودشان را از دست نداد و برانکو در این موضوع نقش پررنگی داشته است. سرخپوشان هم با همین اتحاد و همدلی توانستند در این مرحله قرار بگیرند و ان‌شاءالله با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان به فینال لیگ قهرمانان صعود خواهند کرد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39d9rw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست خمارلو از هواداران