تاریخ انتشار: 1397/05/18 18:28
کد خبر: 135171

صحبت های گل محمدی در خصوص تقابل تیمش با صنعت نفت

سرمربی پدیده در خصوص تقابل تیمش با صنعت نفت صحبت کرد.
صحبت های گل محمدی در خصوص تقابل تیمش با صنعت نفت

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پدیده در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ابتدا باید روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران این سرزمین تبریک بگویم. برای تمامی این زحمتکشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. ما بازی حساسی را فردا پیش رو داریم، گرفتن سه امتیاز اولویت و هدف ماست. شرایط خوبی داریم و در دو بازی گذشته نمایش خوبی داشتیم. از نظر فنی بازی به بازی بهتر می‌شویم، البته کمبودهایی داریم که ریشه در مشکلات مالی دارد. مشکلات حل نشده اما مسئولان باشگاه در تلاشند تا مشکلات را حل کنند.

او افزود: در تیم پدیده تفکرات حرفه‌ای است اما اینکه تفکر برخی این است که صرفا یک تیم از استان خراسان داشته‌ باشیم کافی نیست. باید خواسته‌ها و آرزوهای بیشتری داشته باشیم. باید برای حضور در آسیا برنامه‌ریزی کنیم. در حال حاضر من از وصعیت موجود راضی نیستم. منظور صحبت‌های من مسئولان هیات فوتبال شهر و استان است. باید همه در کنار هم فکر و برنامه‌ریزی برای موفقیت بزرگ‌تر داشته‌باشیم. با توجه به اینکه چند بازیکن را در اختیار نداریم کار سخت است اما باید ببریم.

سرمربی پدیده در باره غایبان تیمش در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان گفت: سه بازیکن ما در اردوی تیم ملی امید هستند. قنبری به علت اخراج در بازی قبل نمی‌تواند بازی کند. همچنین مرادمند همچنان مصدوم است.

گل‌محمدی ادامه داد: در بازی مقابل صنعت نفت باید ضد حملات این تیم را مهار کنیم. نباید مقابل این تیم غافلگیر شویم. با هوش و دقت زیاد می‌توانیم موفق باشیم.

او در ادامه در خصوص اخباری مبنی بر اینکه حتی جی‌پی‌اس‌های این تیم هم از کار افتاده و شارژ نشده، گفت: مشکلات وجود دارد. مشکلات بعضا پیش‌پاافتاده‌ای هم داریم اما باید حل شود. قرار بود زمین تمرین دیگری هم داشته‌باشیم اما حل نشد. بحث اسکان هم یکی از مشکلات دیگر ماست. حیف است که تیمی خوب را از دست بدهیم. تیم خوبی داریم و پتانسیل بالایی داریم.

سرمربی پدیده درباره آمادگی بدنی بازیکنانش توضیح داد: خوشبختانه در بازی قبل موفق شدیم تا آخرین لحظه بجنگیم و با زحمت بازیکنانم توانستیم مزد خود را بگیریم. با این حال کارمان برای فردا فرق می‌کند و تیم حریف در یک مصاف خارج از خانه وارد زمین می‌شود. طبیعی است اگر تدافعی‌تر از قبل به میدان بیاید.

یحیی گل‌محمدی در ادامه در رابطه با لزوم حضور هواداران پدیده در ورزشگاه گفت: منتظریم تا خاطره تلخ بازی قبل را پاک کنیم‌. چشم به راه استادیومی پر تر از قبل به سود پدیده روی سکوها هستیم. از مسئولان توقع دارم زمینه را برای رقم خوردن رویاهای بزرگ‌تر فراهم کنند. اینکه بخشی از مجموعه‌ای به شکلی فکر کند و بخشی به شکلی دیگر، قطعا به سرانجام خوبی نمی‌رسد. باید تفکرات به شکلی باشد که به هدف مشترک دست یابیم و در نهایت به موفقیت برسیم.

او در پایان در خصوص آخرین وضعیت جلالی بیان کرد: هنوز مشخص نیست دقیقا چه اتفاقی قرار است بیافتد اما با یک گلر جدید نیز صحبت‌هایی شده و سر تمرین نیز حضور یافته‌است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5yrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقشه زیرکانه گل محمدی برای پرسپولیسی ها