تاریخ انتشار: 1397/07/11 22:51
کد خبر: 127735

شکست تحقیر آمیز ستاره سرخ مقابل پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن موفق شد با نتیجه مقتدرانه 1-6 در پاریس حریف خود ستاره سرخ بلگراد را مغلوب کند.
شکست تحقیر آمیز ستاره سرخ مقابل پاری سن ژرمن

مطابق انتظار بازی با برتری پاری سن ژرمن آغاز شد و بعد از طرح ریزی چند حمله، در نهایت نیمار در دقیقه 19 موفق شد با نواختن یک ضربه ایستگاهی دیدنی گل اول را به ثمر برساند.

تنها 3 دقیقه بعد و این بار با پاس عرضی امباپه، نیمار در محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه دقیق به طاق دروازه اختلاف را 2 برابر کرد.

حملات پاری سن ژرمن ادامه یافت و در دقیقه 34 و روی اشتباهات مکرر خط دفاعی ستاره سرخ، کاوانی موفق شد از درون محوطه گل سوم را نیز به ثمر برساند.

اما این پایان کار نبود و در اواخر نیمه اول و روی ارسال مونیه، دی ماریا با یک ضربه روپا موفق به گلزنی شد تا 45 دقیقه نخست با برتری 0-4 میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم پاری سن ژرمن که از کسب 3 امتیاز خود اطمینان داشت از فشار حملات خود کاست و بازی آرام شد. اما در دقیقه 70 این بار روی کاوانی، امباپه دروازه خالی را گشوده و زننده گل پنجم لقب گرفت.

ستاره سرخ که چیزی برای از دست دادن نداشت، در دقیقه 75 و با ضربه محکم مارکو مارین از گوشه محوطه یکی از گل ها را جبران کرد.

اما در دقیقه 81 نیمار یک بار دیگر هنرنمایی کرده و باز هم با یک ضربه ایستگاهی موفق به گلزنی شد تا در نهایت پاری سن ژرمن 1-6 حریف نگون بخت خود را بدرقه کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kymlx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی های PSG ادامه دار شد