?>
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1402 - 18:58
کد خبر : 15509

دختری که خانواده اش را زنده زنده سوزاند/با ازدواجم مخالف بودند

دختری که خانواده اش را زنده زنده سوزاند/با ازدواجم مخالف بودند

دختری که خانواده اش زنده زنده سوزاند. حوادث چمدون ،سرهنگ کاووس حبیبی امروز شنبه ۱۰ تیرماه در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: روز ۵تیر، یک مورد آتش‌سوزی در یک خانه روستایی تفیهان، به پلیس اعلام شد که بلافاصله ماموران انتظامی برای رسیدگی به محل اعزام شدند. او افزود: در بررسی اولیه، علت حادثه که طی

دختری که خانواده اش زنده زنده سوزاند.

حوادث چمدون ،سرهنگ کاووس حبیبی امروز شنبه ۱۰ تیرماه در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: روز ۵تیر، یک مورد آتش‌سوزی در یک خانه روستایی تفیهان، به پلیس اعلام شد که بلافاصله ماموران انتظامی برای رسیدگی به محل اعزام شدند.

blank

او افزود: در بررسی اولیه، علت حادثه که طی آن ۴ عضو خانواده یعنی پدر، مادر و ۲ فرزند، فوت کرده بودند، مشخص نبود اما در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این خانواده دارای دو فرزند دیگر شامل یک دختر ۱۴ ساله و یک پسر ۵ ساله هستند که هیچ‌کدام هنگام حادثه در خانه نبودند.

تایتان به همراه اجساد ۵ سرنشین آن در اعماق ۳۸۰۰ متری پیدا شد

حبیبی با اشاره به ایجاد فرضیه ارتکاب جرم توسط دختر نوجوان، به دلیل مشخص شدن اختلافات قبلی با خانواده، گفت: با انجام تحقیقات فنی، مشخص شد که دختر نوجوان با یک فرد تبعه بیگانه ارتباط دارد و اکنون در باغی مخفی شده‌ است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ۴۸ ساعت بعد از وقوع حادثه، یک فرد تبعه بیگانه ۱۵ ساله شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد و به دنبال آن، دختر ۱۴ ساله نیز در مخفیگاهش بازداشت و به مقر انتظامی منتقل شد.

عروس جنایتکار و سرنوشت عجیب مسافر هواپیمای اوکراینی

رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: در بازجویی‌ها دختر نوجوان به آتش سوزی عمدی خانواده با نفت به کمک پسر مورد علاقه‌اش اعتراف و انگیزه خود را مخالفت پدر و مادرش برای ازدواج با وی عنوان کرد.

منبع :رکنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.