//
کدخبر: ۳۳۹۹۳۹ //
واکنش فرتاک نیوز به شایعه دروغین رسانه‌های معاند؛

دادستان سابق تهران نامه‌ای در خصوص فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی صادر نکرده است

در پی طرح ادعا‌های دروغین مبنی بر نامه دادستان سابق تهران در خصوص فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در رسانه‌های معاند و فضای مجازی دادگستری کل استان تهران ضمن تکذیب این موضوع اطلاعیه‌ای صادر کرد.

دادستان سابق تهران نامه‌ای در خصوص فیلترینگ  شبکه‌های اجتماعی صادر نکرده است

نادر دارستانی؛ رسانه‌های معاند؛ اعلام کرده‌اند که دادستان سابق تهران نامه‌ای به منظور فبلترینگ شبکه‌های اجتماعی صادر کرده است، این در حالی است که جریان نفاق که دست شان تا مرفق به خون پاک ترین جوانان این مملکت آلوده است، دست به جریان سازی منافقانه برای ایجاد بدبینی در بین اقشار گوناگون  ملت بزرگ ایران  زده و برخی اسناد جعلی را که آن را منتسب به دادستان سابق تهران اعلام کرده، منتشر کرده است.

وقتی که دستگاه قضایی و دادستانی مطابق با  قانون اساسی  و اسناد بالادستی در دوره ی لا تحوّل و تعالی صراحتاً اعلام می کند  چنین اسنادی کاملاً جعلی است و  دستگاه قضایی  همواره پاسدار آزادی های مشروع بوده و در این زمینه از تمامی ظرفیت های خود استفاده می کند، جای تردید باقی نمی ماند که این بار نیز ضد  انقلاب  با دست زدن به چنین ترفندی درصد  ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است که قطعاً در این زمینه ها، با شفاف سازی و تبیین، شکست خواهد خورد. 

طبق گزارش ارتباطات و  رسانه  دادگستری استان تهران، در پی طرح ادعا‌های دروغین مبنی بر نامه دادستان سابق تهران در خصوص  فیلترینگ  شبکه‌های اجتماعی در رسانه‌های معاند و  فضای مجازی  دادگستری کل  استان تهران  ضمن تکذیب این موضوع اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

نظر به قرار گرفتن در چهل و سومین دهه مبارک فجر و مطلع پیروزی آزادی و آزادگی بر ظلم و طاغوت، جریان تروریستی نفاق با پشتیبانی غرب و با هدف ایجاد بدبینی در میان اقشار مختلف ملت شریف  ایران اسلامی  نسبت به دستگاه قضایی اقدام به انتشار برخی اسناد جعلی در خصوص فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی و انتساب این اسناد دروغین به دادستان سابق تهران کرده‌است.

بر این اساس؛ تمامی اسناد فوق‌الذکر که به دادگستری کل استان تهران و دادستان سابق تهران منتسب شده، جعلی بوده و انتساب آن به دستگاه قضایی تکذیب می‌شود.

بنابر این اطلاعیه؛ یادآور می‌شود که دستگاه قضایی و به تبع آن دادستانی بر اساس  قانون  اساسی و اسناد بالادستی در دوره «تحول و تعالی» همواره پاسدار آزادی‌های مشروع بوده و در این زمینه از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۹۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان