//
کدخبر: ۳۳۲۹۳۶ //

باور دروغ های بزرگ، ساده تر؛ ایران اینترنشنال همچنان بر خط دروغ

اگر یک مقام رسمی کشور؛ به عنوان رییس دولت رسماً از یک سازمان اقتصادی بخواهد پروژه های انتقال آب از کشورهای عضو این سازمان به کشورهای دیگر صورت پذیرد، در واقع یک محاسبه دقیق برد – برد اقتصادی و ترانزیت یک محصول استراتژیک از سرزمین های دیگر است و معنی آن به هیچ وجه این نیست که آب این کشور که در این جا ایران باشد؛ به کشورهای دیگر ارسال کند.

باور دروغ های بزرگ، ساده تر؛ ایران اینترنشنال همچنان بر خط دروغ

حشمت اله سلطانی؛ حالا ایران اینترنشنال کشف بزرگی کرده و با شیطنتی عجیب به نقل از سایر رسانه ها، اعلام کرده که رییس جمهوری ایران از کشورهای عضو سازمان اکو درخواست کرده تا آب ایران به این کشورها، صادر شود!

کشوری که خودش از بی آبی له له می زند و تشنگی زمین هایش به ترک خوردگی لب های طبیعت منجر شده است، چگونه آب اندک و محدود خودش را در اختیار کشورهای دیگر می گذارد؟!

در حالی که ایران سال هاست از ترکیه، افغانستان، پاکستان و برخی کشورهای آسیای میانه به دلیل سدسازی و عدم رعایت حقابه ی خود، گلایه و شکایت دارد و گاه این اعتراضات خود را در محافل و مجامع حقوقی بین المللی هم مطرح کرده، چگونه می آید چنین پیشنهادی را به کشورهای دیگر؛ ارایه کند؟!

ایران اینترنشنال هنگامی که اخبار ایران را رصد می کند و اطلاعاتی از درون ایران به دستش می رسد و می بیند ایران با بحران و تنش آبی مواجه است، دست به چنین شایعاتی می زند و با ناجوانمردی و دشمنی تمام، قصد دارد در ایران، اعتراضاتی را دامن بزند و مملکت ما را با بلوا و آشوب سرگرم تا از پیشرفت و تسعه باز دارد.

عقل سلیم می گوید که باید در مقابل چنین کنش هایی، واکنش های معقول، منطقی و البته کوبنده، نشان داد و پاسخ چنین شبکه هایی را در حفظ انسجام، اتحاد و همدلی ملی، دانست. امید است متولیان امر نیز با خبرسازی های واقعی، تحلیل های حقیقی و بالا بردن سواد رسانه ای اقشار مختلف مردم، این توطئه ها را خنثی کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۹۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان