//
کدخبر: ۳۲۶۸۳۸ //
واکنش فرتاک نیوز به گزارش غیر واقع شبکه سعودی ایران اینترنشنال؛

عزت الله مهرآوران؛ هنرمند کشورمان واکسن سینوفارم زده بود، نه برکت

شبکه سعودی ایران اینترنشنال با انتشار شایعه ای کثیف سعی بر این دارد که مرگ عزت الله مهرآوران به واکسن برکت نسبت بدهد.

عزت الله مهرآوران؛ هنرمند کشورمان واکسن سینوفارم زده بود، نه برکت
به گزارش فرتاک نیوز،

شبکه سعودی ایران اینترنشنال مثل همیشه دروغ و شایعه‌ی دیگری را دامن زد و پس از فوت عزت الله مهرآوران  بازیگر سینما و تلویزیون  ایران بر اثر بیماری کرونا، اعلام کرد که مهرآوران دو دوز واکسن ایرانی برکت زده و فوت کرده است.

هژیر مهرآوران با پسر مرحوم  عزت الله مهرآوران  در گفت و گو با خبرنگاران اعلام عنوان کرد از رسانه‌های معاند با دروغ پراکنی قصد ایجاد حاشیه را دارند.

​ما در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت فقط واکسن های سینوفارم و آسترازنکا در اختیار هنرمندان قرار داده ایم و واکسن برکت را در دست نداشتیم. 

خبر تزریق واکسن  پیشکسوتان در 9 خرداد

تصاویر دز اول واکسن را دریافت کرده که اصلاً در این تاریخ واکسن ایرانی برکت، مجوز  واکسیناسیون  را دریافت نکرده بود. 

اعلام خبر مجوز واکسن برکت در 24 خرداد

هم چنین خبرگزاری فارس نیز در این رابطه گزارشی تهیه کرده است که با هم می خوانیم:

شب گذشته متاسفانه  عزت‌الله مهرآوران  بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.  پس از انتشار این خبر برخی  رسانه  های ضدانقلاب مدعی شدند که وی دو دوز واکسن ایرانی برکت دریافت کرده بود.

برای اطلاع از این موضوع خبرنگار ما از هژیر مهرآور، پسر مرحوم عزت‌اله مهرآوران موضوع را پیگیری کرد که وی توضیح داد: پدرم واکسن سینوفارم دریافت کرده بود.

همچنین نیکنام حسینی‌پور، مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت عنوان کرد: رسانه‌های معاند با دروغ پراکنی قصد ایجاد حاشیه را دارند، ما در موسسه هنرمندان پیشکسوت فقط واکسن‌های سینو فارم و آسترازنکا در اختیار هنرمندان قرار دادیم و واکسن برکت در دست نداشتیم.

تصاویر منتشر شده از  واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت نیز نشان می‌دهد که وی در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۰ دز اول واکسن را دریافت کرده که اصلاً در این تاریخ واکسن ایرانی برکت، مجوز واکسناسیون را دریافت نکرده بود.

همچنین یک عضو گروه دارویی برکت هم اضافه کرد: نام عزت‌الله مهرآوران، این هنرمند کشورمان در لیست افراد داوطلب در مرحله کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت هم وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۸۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان