//
کدخبر: ۲۳۹۷۵۹ //
مهندس سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

رشد ۲۴ پله ای استان کرمانشاه در توسعه روستایی/ استان کرمانشاه جز ۵ استان اول در حوزه کیفیت ساخت و ساز است

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه در شورای اداری استان گفت: استان کرمانشاه در حوزه کیفیت ساخت و ساز جز ۵ استان اول کشور است.

رشد ۲۴ پله ای استان کرمانشاه در توسعه روستایی/ استان کرمانشاه جز ۵ استان اول در حوزه کیفیت ساخت و ساز است

به گزارش فرتاک نیوز؛ مهندس مهرداد سالاری معاونت امور عمرانی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: اقدامات خوبی  در بحث سیل و زلزله و روند کارهای عادی استان انجام شد و در شهرستان سرپل ذهاب دوباره  طراوت و زندگی شکل گرفته است.

 سالاری گفت: در زلزله سرپل ذهاب ۱۰۹ هزار و ۸۲۳ واحد مسکونی تخریب و نیازمند تعمیر وجود داشت که از این تعداد ۴۲۰ واحد با زحمات گروه‌های مختلف ساخت و ساز شد و در مجموع ۱۹ هزار واحد ساخته شده است.

 وی افزود:  در این زمینه و برای تبدیل تهدید به فرصت ۲ هزار واحد مسکونی هم در استان در حالت عادی بهینه سازی شد که با بهینه سازی این ۲ هزار واحد ۱۱ سال کار توسعه عمرانی و مقاوم سازی ساختمانها با مدیریت استاندار بهینه سازی انجام شده است.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه بیان داشت: در بحث سیل هم حرکت ارزشمندی شکل گرفت و در حاشیه رودخانه قره سو عملیات هم خوبی در حال انجام است و برای سودجویانی که در بستر رودخانه ساخت و ساز انجام داده بودند زمینی فراهم شده است.

 سالاری خاطر نشان کرد: در بستر توسعه استان حرکت خوبی داشته ایم و در توسعه روستایی از استان بیست و هفتم به استان سوم رسیده ایم و به لحاظ کیفیت ساخت و ساز جز  ۵ استان اول هستیم.

 معاون عمرانی استانداری همچنین از محورهای توسعه استان به آزاد راه اصلی کربلا، زیر ساخت‌ راهها در گیلانغرب،  زیر ساخت مرز خسروی و بندر خشک اشاره کرد و گفت:  این محورها توسعه استان را در پی خواهد داشت.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۷۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان