اشتباه خطرناک بعد از رابطه زناشویی !!

رابطه زناشویی بخش مهمی از زندگی مشترک است اما زوج های اطلاعات کافی از باید ها و نباید های این رابطه ندارند و اشتباهاتی را بعد از رابطه زناشویی انجام میدهند.

اشتباه خطرناک بعد از رابطه زناشویی !!

رابطه جنسی یکی از راه‌های حفظ زندگی مشترک و ابراز علاقه به همسر است. رابطه جنسی در یک رابطه عاشقانه و خوب، مزایای زیادی دارد و سبب افزایش میزان صمیمیت بین زوجین شده و نرخ طلاق را کاهش می دهد. 

چای و قهوه

چای و قهوه هر دو از نوشیدنی هایی هستند که پس از رابطه زناشویی باید از مصرف آن اجتناب نمود زیرا هم چای و هم قهوه سرشار از کافئین هستند و باعث هوشیاری بیشتر در فرد می شوند و بعد از رابطه جنسی خواب را مختل می کنند در حالی که برای آرام شدن بدن و ذهن افراد بعد از رابطه به مقداری خواب حتی به اندازه یک چرت کوتاه نیاز می باشد.

چای و قهوه

نوشیدنی های الکلی

نوشیدنی های الکی جزو مضرترین ها هستند به خصوص اگر بعد از رابطه جنسی بخورید زیرا متابولیسم بدن را کند کرده و شما دچار ضعف، تحریک پذیری و سرگیجه بعد از رابطه خواهید شد.

نوشیدن آب سرد

پس از حرکات شدید و زیاد، بعد از حمام و بعد از نزدیکی جنسی مصرف آب سرد بسیار مضر است، نوشیدن آب بعد از فعالیت جنسی به جهت گرم شدن بدن و اعضا موجب اطفاء حرارت غریزی و ضعف قوا می‌شود. همچنین به دلیل گرم شدن اعضاء بدن،آب به سرعت به اعضاء رسیده و بدن سرد می‌شود.

نوشیدن آب سرد

نوشابه

نوشابه، نوشیدنی پر طرفداری است که ضررهای فراوان دارد، بعد از رابطه جنسی نوشابه ننوشید زیرا نوشابه کافئین فراوانی دارد و خواب شما را مختل خواهد کرد. توصیه می شود قبل و بعد رابطه جنسی نیز از مصرف نوشابه انرژی زا خودداری کنید زیرا این نوشابه ها سرشار از قند هستند و فقط برای مدتی کوتاه سطح انرژی تان را بالا برده و بعد بسیار خسته تر از قبلتان خواهد کرد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار