یارانه نقدی | یارانه مهر ماه | نحوه پرداخت یارانه مهر 1401

خبر داغ دولت به سرپرستان خانوار | واریزی جذاب به حساب سرپرستان خانوار

جدیدترین جزئیات از زمان واریز یارانه مهر ماه 1401 را در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید

یارانه نقدی
ویکی گردی:

یارانه مهرماه نقدی است یا کالابرگ؟ سوال مهم این روزها!! افرادی که به دلیل تراکنش‌های بالا یارانه آنها قطع شده است می‌توانند نسبت به تفکیک حساب شخصی و تجاری خود اقدام کنند. در این صورت در آینده سابقه اطلاعات گردش حساب آنها در نظر گرفته نمی‌شود. روند ثبت اعتراض به دهک‌بندی و شناسایی خانوار مشمول، همچنان ادامه دارد و متقاضیان بازبینی دهک‌بندی و افرادی که یارانه آنها از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ قطع شده است، همچنان می‌توانند جهت ثبت یا پیگیری درخواست خود به سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

بنا بر سوابق پرداختی ها، یارانه نقدی چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ، به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود

در حالی حدود ۵ ماه از اجرای  جراحی  اقتصادی  دولت  و حذف  ارز  ۴۲۰۰ تومانی می‌گذرد که قرار بود پس از واریز دو مرحله یارانه معیشتی، طرح کالابرگ الکترونیکی اجرا شود، اما تاکنون ۵ مرحله  یارانه  نقدی پرداخت شده و این طرح اجرایی نشده است. 

بر همین اساس، این شائبه از سوی برخی از کارشناسان مطرح می‌شود که احتمالا اجرای طرح کالابرگ منتفی خواهد بود، اما وزیر  اقتصاد  در یک نشست خبری در تازه‌ترین اظهارنظر درباره اختصاص کالابرگ به جای یارانه نقدی اعلام کرده است: این طرح لغو نشده و همچنان در دستورکار قرار دارد.

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه کالابرگ الکترونیکی گفته است: بنا بود گزارش عملکرد دوره آزمایشی به دولت ارائه شود که خوشبختانه این اتفاق صورت گرفت.

به گفته او، دوستان حوزه اجرایی و فنی در حوزه وزارت کار که مسوولیت کالابرگ بر دوش آنان قرارداده شده است، پیشنهاد دادند تا در ماه مهر بار دیگر طرحی آزمایشی را در این خصوص داشته باشند که پس از تعمیم آن به کل کشور برای مردم مشکلی پیش نیاید و مردم همچنان مراجعه نکنند و شکایت نکنند که دستگاه‌های خرید همچنان متصل نیست یا در فروشگاه‌ها امکان خدمات‌دهی وجود ندارد.

خاندوزی متذکر شده است: در همین راستا، کار قدری به تاخیر افتاد تا وزارت کار بتواند مرحله جدید آزمایشی را انجام دهد و امیدوارم زودتر از پایان سال عملی شود.

پیش از این، محمدرضا پورابرهیمی، رییس  کمیسیون اقتصادی  مجلس درباره طرح کالابرگ گفته بود: مجلس خواستار این بود که کالابرگ ارائه شود، اما دولت برای اینکه کار خود را آسان کند، یارانه نقدی پرداخت کرده است؛ ما می‌خواستیم دولت مابه‌التفاوت قیمت‌ها را به صورت کالابرگ پرداخت کند.

در این میان، براساس نتایج به دست آمده موسسه افکارسنجی ملت، ۵۸.۵ درصد از مردم ترجیح می دهند دولت هفت قلم کالای اساسی را به قیمت سال قبل و از طریق کالابرگ عرضه کند و در مقابل ۲۸.۶ درصد ترجیح می دهند به ازای هر فرد ماهانه مبلغ ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزارتومان نقدی اختصاص یابد.

این در حالی است که بیست و هشتمین قسط وام یک میلیون تومانی کرونا به مبلغ ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان از سرجمع یارانه خانوار کسر خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در صدد است با توزیع کالابرگ، اقشار و طبقات بیشتری را تحت حمایت خود قرار دهد و یارانه کنونی را برای افراد بیشتری از جامعه واریز کند.

دولت در صدد است با توزیع کالابرگ، اقشار و طبقات بیشتری را تحت حمایت خود قرار دهد و یارانه کنونی را برای افراد بیشتری از جامعه واریز کند. ممکن است دهک‌ها جامعه تغییر کنند.

علیرضا شهبازی با حضور در برنامه صبح و گفتگوی رادیو با اشاره به اینکه بر اساس بودجه ۱۴۰۱ دولت موظف به توزیع کالابرگ برای تهیه کالا‌های اساسی بین مردم شده است، گفت: متاسفانه به دلیل اشکالات موجود فعلا این اتفاق رخ نداده است، اما مجلس با جدیت به دنبال اجرای این مهم است و با توجه به اوضاع معیشتی مردم و فشار‌های اقتصادی موجود ممکن است تغییراتی در دهک‌های تعیین شده بوجود بیاید.

او درباره نحوه دهک بندی جدید افزود: تلاش دولت ابتدا تثبیت میزان تورم در جامعه و پس از آن کاهش هزینه‌های خانوار با جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و تورم است و بر اساس میزان درآمد اقشار مختلف جامعه اقدام به دهک بندی جدید خواهد کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در صدد است با توزیع کالابرگ، اقشار و طبقات بیشتری را تحت حمایت خود قرار دهد و یارانه کنونی را برای افراد بیشتری از جامعه واریز کند.

وی گفت: دولت کالابرگ را برای کالا‌های اساسی مانند گوشت و اقلام مورد نیاز مردم در نظر گرفته و امیدواریم هر چه زودتر به این تکلیف قانونی خود در بودجه ۱۴۰۱ عمل کند.

علیرضا شهبازی افزود: دولت هم موظف به ارائه راهکار‌های مناسب برای اجرای این قانون است و مجلس هم تا حصول نتیجه نهایی آن را پیگری می‌کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

زمان واریز یارانه مهر ۱۴۰۱

بنا بر اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها؛ یکصد و چهلمین مرحله از یارانه نقدی [۳۰۰ – ۴۰۰ هزار تومانی] مربوط به مهرماه ، همراه با افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

یارانه مهرماه ۱۴۰۱ کی واریز میشود؟

گفتنی است، در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران، دولت تصمیم گرفت در کنار حمایت از بنگاه های اقتصادی و افراد آسیب دیده، وام یک میلیون تومانی به حساب تمامی ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر واریز کند.

با این تصمیم دولت در مجموع ۲۳ هزار میلیارد تومان وام به حساب یارانه بگیران واریز شد.

سازمان هدفمندی یارانه ها مقرر کرد اقساط تسهیلات یک میلیون تومانی از یارانه افراد کسر شود.

آغاز کسر اقساط این تسهیلات از تیرماه ۱۳۹۹ بود و مهر ماه بیست و هشتمین قسط کسر خواهد شد.

کسر بیست و هشتمین قسط وام کرونا از یارانه بگیران

گفتنی است؛ مقرر شده هر ماه مبلغ ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان از سرجمع یارانه هر خانوار کسر شود.

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات کرونایی نیز ۳۰ ماه در نظر گرفته شده است.

زمان واریز یارانه مهرماه ۱۴۰۱ در ابهام

واریز یارانه مهر ۱۴۰۱ بدون ارائه توضیحی مشخص از سوی مسئولان دولتی دست کم تا لحظه تنظیم این گزارش در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مردم هنوز به طور مشخص نمی دانند قرار است یارانه مهرماه همانند یارانه تیر، مرداد و شهریور به صورت نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شود یا این یارانه به صورت کالابرگ الکترونیکی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت؟

مبلغ یارانه مهر ۱۴۰۱

بیش از دو ماه است که وضعیت مبلغ پرداختی یارانه ها فرق کرده است.

دیگر خبری از یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی و یارانه معیشتی نیست.

با اعلام دولت مقرر شده بود تا دو ماه یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی و پس از آن نیز کالابرگ الکترونیکی توزیع شود.

پاسخ مشخصی جهت ابهام زدایی راجع به یارانه نقدی و کالابرگ داده نشده اما وزیر کشور در این باره گفته است: «پرداخت یارانه نقدی تا زمان آماده شدن کالابرگ‌ الکترونیکی ادامه دارد».

بدین ترتیب مبلغ یارانه مهر ۱۴۰۱ نیز همانند خرداد، تیر و مردادماه ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۴۵ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • ببکس وتنها

    سلام .فقط یارانه نقدی میخواهیم وسلام

  • ناشناس

    چقدر مردم ما بدبختن ک منتظر یارانه ان خدایا به تو پناه میبیریم

  • ناشناس

    یارانه نقدی باشه خوبه

  • ناشناس

    لطفا نقدی باشه لطفا چون مردم به نقدی بیشتر احتیاج دارن اگه هم اضافه بدن که بهتر متشکرم

    • ناشناس

      یارانه نقدی میخواییم...

  • ناشناس

    یارانه باید نقدی و به هر نفر بیش از ۵ملیون تومان باشد وسلام کالا برگ نمی خواهیم

  • ناشناس

    لطفا نقد پرداخت کنید

  • علی دغاغله

    سلام یارانه نقدی باشد بهتراست خیلیا نیاز به پول دارن چون اکثر مردم اجاره نشین هستن واگه یارانه را نقدی بگیرن خیلی راحت هستن که میدونن سر ماه میتونه اجاره خودشو بده اگه بخواید کوپنی بکنید ما که هیچ گونه درامدی نداریم واسه اجاره دادن مشکل پیدا می کنیم واسه شکم میتونیم اینو ویا اونو شکم خودمون را پر بکنیم ولی صاحب خونه سرماه پولش میخواد وهیچ حرفی را قبول نمی کنه خواهش می کنم که پول باشه بهتره خواهشن به ما رحم بکنید

  • ناشناس

    نقدی میخواهیم نه کالابرگ

  • ناشناس

    خواهشن یارانه رابصورت نقدی پرداخت کنید نقدی بهتر دردمافقیران را دوامیکند

  • ناشناس

    یارانه‌ها بایدنقدی بماند چون من هیچ درآمدی ندارم 90درصدمردم یارانه نقدی میخوان قانون مردم هست هرچه مردم میگن باید اون بشود

  • ناشناس

    باسلام فقط یارانه نقدی نقدی بدهید

    • حمیدغفوریان

      من خودم یارانه دارم ولی بچه هام ندارن رفتم ثبت نام کنم میگه سیم کارت بنام بایدباشه وگرنه نمیشه درحالی که بچه هام ۴به پایینه چجوری ثبت نام کنم

  • ناشناس

    یارانه نقدی برای ماکارگران بهتر ه

  • مریم سادات بابای چگینی09

    باعرض سلام خسته نباشیدمن ۱۵ساله که مدجوبهزستی هستم خانه ندارم درجای که زندگی میکنم آب برق گازنداره ازهمسایه گرفتم دارای سه فرزندهستم چرابهزستی هیچ وامی بمن نمیدهدمیگویدبایدزمین داشته باشی زمین داشتم غصته چی بودمیساختم توخدابگویدسخت گیری نکندوام بدهن تامن بتوانم زمین بگیرم قزوین ناصرابادشهرک امهدیه گلستان یکم پلاک 23

  • ناشناس

    سلام لطفا یارانه رونقدی پرداخت کنید مارواین پول حساب کردیم ممنونم

  • ناشناس

    لطفا نقدی پرداخت کنید

  • ناشناس

    خواهشا یارانه را نقدی بدید، مردم با این گرانی ها هزار ویک مشکل دارند، دردشون فقط مرغ و پنیر نیس که با یک کپن حلش کنید

    • ناشناس

      در جواب اون عزیزی که نوشته مردم چقدر بدبختن منتظر یارانه ان باید بگم شاید الحمدا... وضع مالی شما اونقدر خوبه که اصلا حال ما کارگر خانواده رو درک نمیکنی گاهی وقتها واسه نون پول نداریم با اینکه از صبح خروس خون تا شب سگ خون کار میکنیم اما حقوقمان جواب خرجمون را نمیدهد پس بدبخت نیستیم گرفتاریم

    • ش.ز

      درود بیاری خدا روزی می‌رسه که این یارانه‌ها برامون میشه خاطره . روزی برسه که هیچ کس محتاج نباشه . خدا بهمون صبر بده

  • ناشناس

    سلام یارانه نقدی خیلی بهتره به درمون میخوره لفطا قطع نکنید

  • ناشناس

    یارانه نقدی بدید لطفاً

  • ناشناس

    سلام یارانه نقدی بدن
    قسط زیاد دارم

  • ناشناس

    من اجاره نشینم قسط یخچال و کولر دارم رویارانه حساب باز کردم اگه بخوان یارانم قطع کنند بیچاره و حیران میشم

  • ناشناس

    یارانه فقطفقطفقط، نقدا نقدا نقدا وبیشترش کنید

  • ناشناس

    سلام، نمیخوادکالابرگی که خاطره خوشی ازش نداریم رادوباره ب منو امسال من بدن، لطفا نقدی که بیزاریم ازکالابرگ، بیاییدوبه نظرمااحترام قاعل بشید، که یارانه فقط نقدش براقشرضعیف بهتره، که دیدن پول شده آرزوی روزانشون

  • ناشناس

    اونایی که باکالابرگ موافقند یاپولدارند یاحقوق بگیر، اماامسال منه کارگرزیادن واکثریت بانقدیه یارانه موافقند، پس بایدقانون طرف اکثریت باشد، فقطط یارانه نقد‌ش مشکل گشاست

  • ناشناس

    سلام ، یارانه نقدی باشه خوبه ممنون

  • علیرضاجباری

    سلام۰شمارابخدایارانه نقدی رابهم نزنید،من معلدلم و رادیو جزیارانه ومستمری که بهزیستی مده درامددیگری ندارم اگریارانه نقدی رابهم بزنیدبرای کرایه خانه وپرداخت قبضهابه مشکل جدی برمیخورم جان امام رضا(ص)به بدبختی مافکرکنید۰ممنون

  • ناشناس

    سلام لطفا نقدی باشه چون من به پولش خیی نیاز دارم

  • ناشناس

    سللم یارانه فقط نقدی بدین کمیته چبزی نمیده درست

  • ویدت

    لطفا فقط نقدی بدین کالابرگومیخواهیم چکار

    • ناشناس

      سلام لطفأ به خاست ملت ومردم گوش کنید همه هشتاد درصد ملت مستاجر اجاره نشین هستیم به پول یارانه برای دادن اجاره خانه آب وبرق گاز احتیاج داریم کپن وبرگه میخایم چیکار فقط پول مردم رو بدین همین.

  • ناشناس

    ماخیلی نیازبه یارانه نقدی داریم نمی خواهیم کالابرگ

  • ملیحه

    نقدی باشه کالابرگ‌بدردنمیخوره

  • ناشناس

    لطفاً نقدی باشه

  • ناشناس

    نقدی خیلی بهتره

  • علی

    یارانه نقدی بدی

  • ناشناس

    کالابرگ نمیخایم یارانه رو افزایش بدین

  • ناشناس

    سلام نقدی مبخاییم

  • ناشناس

    سلام خسته نباشید من یه خانم خودسرپرست وتحت پوشش کمیته امدادم چراباید جزء دهک 4بحساب بیام منکه زیر صفرم کمیته امداد منو وام اشتغال معرفی کرد بانک پارسیان بعلت نداشتن ضامن موفق نشدم بگیرم تکلیف من چیه گدایی کنم

  • ناشناس

    نقدی بهتر است اکثر مردم فقیر هستند

  • حلیمه

    خواهشا یارانه نقدی بدین من مریض هستم سه تا دختر کوچیک دارم خرج خونه اجار خونه باهمین یارانه میدم توروخدا یارانه قطع نکنید از کجا بیارم پول اجار خونه بدم شوهرم کارگره سختمونه بخدا کوپین نمیخام

  • ناشناس

    یارانه نقدی میخوام کالا برگ بدرد ما نمیخوره

  • علی

    با سلام لطفا یارانه رانقدی پرداخت کنید من یک کارگر ساده ام وهیچ کار یا درامدی ندارم بادوتا بچه مدرسه ای من روایت یارانه حساب باز کردم دوروز پول نون نداشتم وبه امید یارانه از مغازه نسیه گرفتم

    • ناشناس

      یارانه نقدی مردم به پول بیشتر احتیاج دارن اونم قشر ما بی چاره ها

  • محمد

    یارانه را میدیم کرایه خونه.اگه نقدی ندین ماچه خاکی برسرمان کنیم

  • ناشناس

    سلام لطفایارانه نقدی بدهیدبیشتربه پول نیازداریم تاکالابرگ

  • ناشناس

    سلام. لطفایارانه هارو نقدی پرداخت کنید چون مامستاجراسرماه میریزیم حساب صاحب خانه

  • مریم

    اینجانب ی زن بی سرپرست ومستاجرهستم وهیچ درامدی ندارم لطفایارانه رانقدی بپردازید توروخدابه ماهم کمک کنیدماهیچ شغل ودرامدی نداریم لطفا‌کوپن ندیدبه د دنمیخوره

  • ناشناس

    سلام لطفا نقد پرداخت کنید چون کالا برگ مشکلات خودشو داره وبه دست کسی نمیرسد

    • ناشناس

      لطفان یارانه نقدی بدین مستجرم

    • ناشناس

      سلام من ی زن بی سرپرست هستم تحت هیچ پوششی نیستم خواهشایارانه راافزایش بدین واقعادربرابراین همه گرونی ماهی 300یا400پول نیستی یارانه هافقط پول قبض هامیش خواهشانقدی پرداخت کنین

  • وحید

    فقط نقدی

  • خورشیدی

    من فقط یارانه نقدی مشکلمو حل میکنه،چون روش حساب کردم و قسط وامم رو از یارانه نقدی پرداخت میکنم،کالا برگ به درد من و امثال من که همین مقدار هم گوشه ایی از زندگیشون میگیره و کمک حالشون میشه،نمیخوره،فقط یارانه نقدی لطفا

  • قربان حسن پور اسفراین

    مسوولان محترم وزارت تعاون و رفاه بنده حقیر یک کارتن خواب هستم زندگی بنده اگه جمع کنید یک فرغون نمیشه آخ چطوری میشه که من را در دهک ۸قرار داده ایدکل درآمد کمک معیشت سه میلیون ششصد هزار تومان است با این حال تراکنش این مبلغ ۲۱۰ بار کارت کشیده اند پس تکلیف ما چی میشه کل مبلغ را نگاه کنید درآمد

  • قربان حسن پور اسفراین

    مسوولان محترم وزارت تعاون و رفاه اجتماعی بنده یک کمک معیشت بگيران ازجانبازان زیر ۲۵درصد هستم‌ که مبلغ سه میلیون ششصد هزار تومان است با این مبلغ نزدیک به چندین بار از کارت استفاده می کنند بعد ش ميگن تراکنش بالا است شما ها به درآمد نگاه می کنید یا که به تراکنش هاي خالی لطفا ملاحظه فرمایید

  • نقدی

    یارانه باش خوبتره چون بخدا بعضی خانواده رو میشناسم که با همین زندگی رو میگذرنن

  • ناشناس

    یارانه نقدی بهتر است تمام

  • ناشناس

    من خودم اجاره نشین هستم کالابرک مخوام چکار وفقط نقد پرداخت کنید چون اگه سربرج اجاره را ندم برونم می‌کنند

  • ناشناس

    فقط نقدی باشه کالا برگ میخام چکارش کنم

  • ناشناس

    لطفاً یارانه رو کپنی نکنیدددددددد

  • A

    سلام من دارای شش فرزند میباشم هیچ گونه درآمدی به الله ندارم پول دارو کرایه خونه باید بدم کالا برگ به کارمون نمیاد آخه چرا اذیت می کنین این مبلغ ناچیز رو هم ازمون میخاین بگیرین خودتون بگید تو چنین شرایطی ما باید چیکار کنیم خواهشن رحم کنین

  • ناشناس

    سلام فقط نقدی

  • میلاد

    سلام توروخدا یارانه نقدی لطف کنین بخدا قسط داریم

  • صالح

    همین چند ریال کمک دولت داریم این از ما نگیرید. بااین دل خوشیم که بیستم هرماه دولت پولی برای معاش خانواده به مامیده. به زندگی ادامه میدیم . این یارانه از مانگیرید.

  • ناشناس

    سلام
    بنده یه شهروند تحصیلکرده اما بیکارم. مجبور شدم بخاطر هزینه های فلج کننده ی زندگی تو شهرم دستفروشی کنم. خودکار بیک رو مثه گل فروشا و کودکای کار تو شهر میفروشم.
    هیچ وام و تسهیلات و بیمه ای بهم نمیدن و ندارم. به قول دوستمون بازم میشه کمتر بخوریم و خونه پدری، خونه اقوام، خونه دوست و آشنا، شکممونو سیر کنیم.
    یارانه رو نقدی بدید. با پول نقدی هر چیزی میشه خرید ولی با کوپن فقط مواد غذایی میشه خرید. تازه اون چیزیو باید بخریم که شما میگین. اینجوری بگم با کوپن به نفع شماست تا ما.

  • ناشناس

    سلام.یارانه نقدی باشه خوبه.چون نقدی مردم میدونن چیکارکنن.به شرط اینکه سال به سال افزایش پیداکنه اگه قیمت چیزی تغییر میکنه.

  • Hosein

    نقدی باشه بهتره. بنده شخصا کارگر روزمزد هستم الان از بهمن ۱۴۰۰ بیکارم. !!!!!!!!!/؟؟؟؟؟؟

  • سلام

    فقط نقدی ممنون

  • اسماعیل

    نقدی درد سر نداره پس خیلی خیلی بهتره ممنون

  • رضوی

    سلام باتشکر یارانه بصورت نقدی باشه

  • ناشناس

    نظر مردم ارزش نداره اگه داره همه نقدی می خوان

  • الهویردی

    سلام‌من یارانه میخام کالابرگ به دردمون نمیخوره باپول یارانه کرایه خونه میدم

  • ناشناس

    فقط یارانه نقدی چون ب قسط وامم میدم تشکر

  • ناشناس

    فقط میتونم بگم خداوند عاقبت همه مردم ایران را به خیر کند انشالله ‌

  • ناشناس

    لطفاً به داد ملت برسید

  • ناشناس

    چی بگم بمیرم بهتره خدایا خدایا کجایی هر روز بیش از روز قبل شرمنده بچه هام خدانگهدار

  • علی

    سلام خواهشن یارانه نقدی بدیدمستجرم وبیکارکالابرگ به دردمانمیخوره لطفلا

  • ناشناس

    سلام ما یارانه نقدی میخواهیم فقط نقدی نقدی ما هزاریک مشکل داریم مشکل ما با پنیرو تخم مرغ حل نمیشه فقط یارانه نقدی

  • ناشناس

    لطفا پول نقد بدین تا یکم از مشکلاتمون کم بشه همه راضین به پول نقد هستن

  • ناشناس

    لطفا نقدی بدین‌ مستاجریم‌کرایه میدیم

  • ناشناس

    کالابرگ بدین اینجوری نیازمند واقعی میره کالای اساسی رو میگیره اونی هم که نیاز نداره نمیگیره مثل قدیم که کوپن بود به همه هم بدین

  • جعفر کمالی

    با سلام معوقات یارانه هنوز پرداخت نشده می خواستم ببینم کی پرداخت می شود افرادی که مردادماه به جمع یارانه بگیران اضافه شده اند ممنونم

  • پریا

    ما یارانه نقدی می خوایم کالابرگ بدرد ما نمی خوره دکتر کالابرگ نمی خواد پول می خواد تاکسی کالابرگ نمی خواد پول نقد می خواد خرید پوشاک کالابرگ نمی خواد پول نقد می خواد اگه به فکر مردم هستین یارانه نقدی بدین نه کالابرگ انقد ما مردم اذیت نکنید

  • فرزنه

    لطفا یارانه نقدی بدید اگه میخواید کالابرگ بدید اون بحثش جداست دست به یارانه نزنید کالابرگم بدید ۰

  • ناشناس

    سلام توبه خدافقط یارانه نقدی میخاهیم کالابرگ بردمون نمیخوره

  • ناشناس

    سلام نقدی باشه بهتره اجاره خونه روش میزاریم پرداخت میکنیم

  • س

    یارانه نقدی

  • س

    سلام تورو خدا یارانه نقدی رو قطع نکنید ما واقعا نیاز داریم هزارتا بدبختی داریم😔

  • ناشناس

    ‌سلام‌‌ هم‌نقدی باشه هم کالابرگ‌‌ هرکس‌خواست انتخاب کنه یکیشو

  • ارکان

    والا اکثریت مردم یارانه نقدی تمایل دارن ...شما کجا نظر گرفتین که شده ۵۸ درصد
    تمام اجناس رو گرون کردین ....وباعث شد اجاره و رهن چندین برابر بشه بعد الان میخواین ۷قلم جنس رو کوپنی کنین

  • ناشناس

    سلام یارانه نقدی باشه بهتر هست

  • پریا

    سلام یارانه نقدی باشه بهتره

  • ناشناس

    لطفا فقط یارانه نقدی بدید .کالا برگ نمی خواهیم

  • ن

    لطفا یارانه نقدی بدید کالا برگ بدرد ما نمیخوره

  • ناشناس

    ما کالابرگ نمیخوایم فقط وفقط یارانه ی نقدی

  • عباس

    سلام.یارانه نقدی بدهید بهتر چون کلی اقساط دارم که باید بریزم .کالابرگ نمی خوام

  • ستاره

    تو رو خدا یارانه نقدی بدید ما یارانه رو پول آبو برق میدیم اونو از ما نگیرید اگه بخوان کالا برگ کنن هر چی مواد غذایی تاریخ گذشتس به خورد مردم میدن

  • ناشناس

    نقدی فقط

  • ناشناس

    ما که راضی نبودیم از این اضافه حقوق چون اونی که حقوقش ۸ بود شد ۱۱ ما کی با ۳۴ چهار سال سابقه همش شد ۶۸۰۰ عدالتی موجود نداره

  • ارشیا یاورپور

    یارانه نقدی،کالا برگ به درد ما نمیخورد

  • ناشناس

    خواهشمندم یارانه رافقط نقدی پرداخت کنید چون مااقشارضعیف تازه کمی شکم خودمون راسیرکردیم

  • ناشناس

    شغل من کارگری بنایی است وهیچ حرفه ی دیگری ندارم ۶نفرعاعله دارم وهیچ بیمه ای ندارم درماه شاید ۱۰روزبیشترسرکارنیستم دولت محترم بفکرمن وامثال من هم باشه

  • ناشناس

    فقط نقدی

  • ناشناس

    دولت نفری 300 تومن داد اول جنس گرون کرد چه فایده ای 300 تومن به اندازه 600 هزارتومن ما اجناس گرونتر شده هر روزصبح میریم مغازه تا همه چی گرونتراز روز قبل شده خدا شاهده من صبحانه نون با چاهی خالی میخورم نمیرسم بخرج

  • ناشناس

    الان یارانه نقدی میدن کمی خوبه نون و چاهی گیر میاد اگ کلابرگ شد همه میره تو جیب سودجویان لطفا نقدی بدین بهتره ممنون

  • ناشناس

    نقدی بدید کالابرگ به دردمانمیخوره من شوهرم بیکاره زندگیمونوبااون میچرخونیم









  • ناشناس

    بیشتر که نشد کمترش هم کردید کی میخواهید کمی هم بفکر این مردم باشید خدا بدادمون برسه

    • ناشناس

      نقدی بدیدخیلی بهترهست هزارگرفتاری دارندمردم

  • ناشناس

    سلام ترو خدا نقدی بدید من زنی هسم با مشکل هپاتیت و سرپرست دو بچم بشدت سخت زندگی میکنم خونه هم ندارم از خودم دخترم سوتغذیه شدید داره

  • ناشناس

    فقط نقدی

  • ناشناس

    ناشناس نقدی