//
کدخبر: ۲۹۶۷۶۰ //
‍ فرمانده انتظامی استان خبر داد:

آمادگی پلیس کرمانشاه برای کنترل تردد ۵۰۰ هزار زائر اربعین از مرز خسروی

فرمانده انتظامی استان با اشاره به فراهم کردن زیرساخت های لازم در مرز خسروی، گفت: پلیس کرمانشاه برای کنترل تردد ۵۰۰ هزار زائر اربعین از این مرز آمادگی دارد.

آمادگی پلیس کرمانشاه برای کنترل تردد 500 هزار زائر اربعین از مرز خسروی

سردار "علی اکبر جاویدان" در جلسه قرارگاه اربعین که در پایانه مرزی خسروی و با حضور سردار سرتیپ پاسدار "محمد شرفی" جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه از دیرباز قدمگاه زائران حضرت امام حسین (ع) بوده و به بهترین شکل ممکن پذیرای آن ها بوده است.

به گزارش فرتاک نیوز،وی ادامه داد: در مراسم اربعین سال گذشته و پس از مدت ها مرز خسروی به روی عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باز شد و زائران زیادی از مرز عازم کربلای معلا و عتبات عالیات شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با حضور شبانه روزی پلیس و دیگر دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و همکاری بسیار خود ادارات دولتی زائران در نهایت امنیت و احترام به سفر معنوی اربعین حسینی اعزام و به کشور بازگشتند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در مراسم اربعین سال گذشته، کرمانشاه علاوه بر آنکه میزبان زائرانی بود که از مرز خسروی به کربلا سفر کردند پذیرای 80 درصد زائرانی بود که مرز مهران در استان ایلام را انتخاب کرده بودند.

وی با اشاره به نصب 42 دستگاه دوربین پایش تصویری در طول مسیر تردد زائران، یادآوری کرد: 50 دوربین اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز در مسیر نصب شده و بستر لازم برای کنترل هوشنمند تردد خودروها فراهم شده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین با ابراز تاسف از اینکه امسال به خاطر شیوع کرونا سفر معنوی اربعین لغو شد، افزود: با این حال این آمادگی از سوی کرمانشاه وجود دارد تا برای اربعین سال آینده در صورت فراهم بودن شرایط پذیرای تعداد بسیار بیشتری از زائران باشد.

سردار جاویدان در پایان میزبانی از زائران حضرت سیدالشهدا (ع) را افتخار بزرگی برای مردم کرمانشاه و نیروی انتظامی برشمرد و گفت: برای رفاه حال این عزیزان و سفر ایمن آنها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۷۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان