//
کدخبر: ۲۰۳۰۲۶ //

برگزاری اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن در کرمانشاه

مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه با معرفی برگزیدگان به کار خود خاتمه داد.

برگزاری اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام داوود قاسمی مشاور رسانه‌ای و مطالعات کاربردی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این مراسم که امروز (دوم مرداد) در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، برگزاری مسابقات قرآنی را جلوه حضور قرآن در جامعه دانست و افزود: برگزاری این مسابقات می تواند نقش مهمی در قرآنی شدن جامعه داشته باشد.

قاسمی سپس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید 10 میلیون حافظ قرآن در کشور داشته باشیم، افزود: مقام معظم رهبری حفظ قرآن را از آن باب مفید می دانند که زمینه های انس و تدبر در قرآن کریم و بعدها عمل کردن به آن را در جامعه فراهم می‌کند.

وی تاکید کرد: حفظ قرآن راهبرد و مسیر اصلی برای عمل کردن به قرآن است.

مشاور رسانه‌ای و مطالعات کاربردی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه اشاره ای هم به جایزه در نظر گرفته شده برای حافظان پنج جزء از قرآن کریم در سال جاری از سوی سازمان اوقاف و امور خیریهر داشت و افزود: امسال به هر کسی که پنج جزء قرآن را حفظ کند، بدون هیچ محدودیتی و حتی بدون قرعه کشی مبلغ 500 هزار تومان جایزه تعلق خواهد گرفت.

مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه با حضور 781 شرکت کننده که برگزیدگان مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات بودند، از ۳۱ تیر ماه آغاز و امروز (دوم مرداد) با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

پایان این مراسم با تقدیر از برگزیدگان مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه که 64 نفر بودند، همراه بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان