//
کدخبر: ۳۲۵۸۰۶ //

استحاله فرهنگی هدف نهایی لیبراسیم فرهنگی

فرهنگ با ریشه در سنت ها، باورها، توانمندی های معنوی و اصول اجتماعی دیرینه دارد.

استحاله فرهنگی هدف نهایی لیبراسیم فرهنگی

حشمت اله سلطانی؛ فرهنگ ایرانی- اسلامی به ما می گوید که اسلام و ایران آن هم پس از قرن ها اختلاط و اقزاج و خدمات متقابل، به هیچ روی نمی توانند از هم جدا باشند، برای آن که ایرانیان، مردمانی عدالت خواه ، ظلم ستیز، میهن دوست، خداترس و خداگونه اند و مهر و شادی و همدلی و هم افزایی و هم گرایی را همواره در همه ی ارتباطات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خود رعایت کرده اند.

غرب متجاوز با سیاست الیناسیون فسخ کردن واقعیات ، دگردیسی فرهنگی ، اشاعه ی باورها و نمادهای ایرانی، نظام نخبگی را منحط و اصول لائیک و همه گیری فساد را تحت عنوان اومانیته و انسان گرایی، رواج می دهد.

برهنگی فرهنگی، از برهنگی فکری و خالی کردن افکار و اذهان مردم، به ویژه نخبگان و فرهیختگان ، آغاز شده ، سپس به سیستم سکسوال و اشاعه ی فرویدیسم می انجامد که همه چیز را در لیبیدو و شهوت رانی خلاصه و حتی غالب بیماری عای روحی و روانی را از انسداد و رفع برهنگی می داند.

تبلیغ پوچ گرایی، تبلیغ نمادهای شیطانی و شیطان پرستی، تبلیغ همجنس بازی و همجنس گرایی، تبلیغ ازدواج های خارج از قاعده و عرف، خرق عادت و عادی سازی و از بین بردن قبح برهنگی همه برای آن است که غرب، ضمن فروش محصولات آرایشی و بهداشتی و سکس خود، محصولات فرهنگی و بهتر که بخواهیم بگویم کالاهای ضدفرهنگ خود را نیز به بازار گسترده ی آسیا و آفریقا به فروش رسانده، در عین حال ضمن استحاله فرهنگی، لایه های گوناگون جامعه را به سوی خشونت گرایی، رفتارهای نابهنجار، اعتیاد، تحذیر و سکوت و سکون و لودگی و هرزگی می کشاند و البته بر روی هر یک از حرکات خود، نام هایی به ظاهر پرسی گذاشته، از همه ی ابزار لوحی برای نیل به اهداف شوم خود، بهره می گیرد.

در این میان با فحشاء بر هم خوردن نظم اجتماعی و از هم پاشیده شدن شیرازه ی واحد خانواده، هدف اصلی لیبرال- دموکراسی غرب است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۸۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان