?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 21:49
کد خبر : 2945

او شانزده دختر نوجوان را دریک شب حامله کرد /ماجرا چه بود؟!

او شانزده دختر نوجوان را دریک شب حامله کرد /ماجرا چه بود؟!

سرویس حوادث چمدون ،ماجرا از این قرار است که چند سال پیش دانش آموزان مدرسه ای به نام تالاسه تصمیم می گیرند تا در یک مهمانی شبانه مختلط جشن فارغ التحصیلی خود را بر پا کنند . جشن برگزار شد و پس از چند ماه به طرز اعجاب آوری شانزده دختر از جمع دختران حاضر

سرویس حوادث چمدون ،ماجرا از این قرار است که چند سال پیش دانش آموزان مدرسه ای به نام تالاسه تصمیم می گیرند تا در یک مهمانی شبانه مختلط جشن فارغ التحصیلی خود را بر پا کنند .

blank

جشن برگزار شد و پس از چند ماه به طرز اعجاب آوری شانزده دختر از جمع دختران حاضر در مهمانی شبانه حامله شدند و این موضوع باعث تعجب همگان شد در حالیکه تمام دختران حامله اظهار داشتند که هیچ عمل منافی عفتی مرتکب نشده اند .

blank

اما ماجرا از آن جا عجیت تر شد که آزمایش های لازمه انجام و مشخص گردید که همه ی آنها از یک پسر سیاهپوست به تانی کولیتر باردار هستند و معمای جالبی پیش روی کارشناسان قرار گرفت که چگونه می شود یک جوان در یک شب شانزده همکلاسی خود را باردار کند .

تمام فرضیه ها مانند بیهوشی و تجاوز …مطرح و رد شد تا بالاخره علت مشخص شد و باعث حیرت همگان شد .

blank

تاتی زمانی که در استخر به همراه ابن ۱۶دختر در حال آب تنی بوده است با دیدن اندام همکلاسی هایش در آب به صورت ناخودآگاه ارگاسم می شود و از آنجا که مبتلا به بیماری اپرموفوتیز است رها سازی اسپرم های وی در آب باعث حامله شدن ۱۶ همکلاسی خود می شود .در این بیماری اسپرم های مردمبتلا  تا هزار برابر یک مرد معمولی قوی تر و شناورنر هستند .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.