//
کدخبر: ۳۳۶۲۷۶ //
دنیا جهانبخت | تتلو | مادر دنیا جهانبخت

باورنکردنی؛ آرتام فرزند مهراد جم نیست / آرتام فرزند تتلوعه / مادر دنیا جهانبخت اعتراف کرد !!!؟؟ + عکس باورنکردنی و جزئیات

مادر دنیا جهانبخت اعتراف کرد که آرتام فرزند امیر تتلوعه !!!

باورنکردنی؛ آرتام فرزند مهراد جم نیست /  آرتام فرزند تتلوعه / مادر دنیا جهانبخت اعتراف کرد !!!؟؟ + عکس باورنکردنی و جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

دنیا جهانبخت مشهورترین شاخ مجازی ایران را مرور می کنیم. شاید برای تان عجیب باشد، اما خانم دنیا جهانبخت با یک شکست عشقی مشهور شد! او مدعی بود که با یکی از خوانندگان لس آنجلسی روابط عاطفی داشته و دچار ضربه روحی شده، شمار دنبال کنندگان او به طرز باورنکردنی بالا رفت و او تبدیل به یکی از چهره های مشهور ایرانی شد! در ادامه با ما همراه باشید.

1

دنیا جهانبخت متولد سال 1368 و آبان ماهی می باشد. او زاده تهران است و تا مقطع دبیرستان تحصیل کرده است، دنیا جهانبخت در یک خانواده ثروتمند در شمال تهران به دنیا آمده و در حال حاضر در امارات متحده عربی و بریتانیا زندگی می کند.

دنیا جهانبخت چگونه مشهور شده؟

دنیا جهانبخت هنر خاصی ندارد، تحصیلات آنچنانی هم ندارد. او در ابتدا حضور کمرنگی در دنیای مد داشت و به عنوان مدل پوشاک و میکاپ آرتیست فعالیت می کرد، نقطه اوج شهرت او زمانی بود که برای عشق از دست رفته اش (ساسی مانکن) اظهار ناراحتی می کرد.

دنیا جهانبخت

او ویدیوهای زیادی منتشر کرد و به سرعت دیده شد، شمار دنبال کننده های او به طرز عجیبی به 3 میلیون نفر رسید و خانم جهانبخت با یک شکست عشقی به شهرت بالایی رسید! البته خواننده لس آنجلسی (ساسی) اعلام کرده بود که این خانم را نمی شناسد و نمی داند که او چرا این رفتارها را از خود نشان می دهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان