//
کدخبر: ۳۳۵۷۲۶ //
رامبد جوان | خندوانه

کتک کاری رامبد جوان در برنامه خندوانه !!! + ویدئو لورفته

سکانسی از کتک کاری رامبد جوان در برنامه خندوانه !!!

کتک کاری رامبد جوان در برنامه خندوانه !!! + ویدئو لورفته
به گزارش فرتاک نیوز،

در بخشی از این برنامه جناب خان از رامبد جوان درخواست می‌کند که یک سیلی در گوش او بزند. پس از این که رامبد این کار می‌کند، واکنش جناب خان به این رویداد دیدنی است.

رامبد جوان وعده برنامه بهتری را داد

رامبد جوان در برنامه «پرانتز باز» گفت: اعتراف می‌کنم در فصل هفتم انگیزه و انرژی‌ام کم بود اما فصل جدید که از این هفته آغاز می‌شود را با تمام انرژی شروع می‌کنیم.

رامبد جوان در آستانه پخشِ فصل هشتم «خندوانه» از ۱۷ آبان‌ماه، تأکید کرد: اعتراف می‌کنم در فصلی که گذشت (فصل هفتم) انگیزه و انرژی‌ام کم بود. من هم به اندازه همه آدم‌ها استرس، نگرانی و دلواپسی کرونا را داشتم.

هر لحظه فکر می‌کردم من که ماسک ندارم، برخی دیگر هم در برنامه ماسک ندارند و از طرفی برخی از آدم‌ها را دور هم جمع کرده‌ایم، هر لحظه ممکن است اتفاقی بیفتد و خدایی ناکرده باعث انتشار این بیماری شویم.

رامبد جوان

خب این مسأله خیلی استرس‌زا بود. از طرفی حال مردم هم بد بود، مسائل اقتصادی هم به روزگار آدم‌ها فشار می‌آورد و کرونا هم مزید بر علت شده بود. در نتیجه من هم تحت تأثیر این فضا، انرژی لازم را نداشتم.

وی افزود: فصل جدید برنامه را که از دوشنبه این هفته آغاز می‌شود و هنوز ضبط آن را آغاز نکردیم، با تمام قوا و انرژی بالا و ۱۰۰ می‌خواهیم شروع کنیم. آن‌قدر آیتم‌ها و مواضع جذاب و انسانی و دوست داشتنی خواهیم داشت که می‌تواند لحظه به لحظه و جز به جز به مردم منتقل شود و حال‌شان را خوب کند.

برای برخی شاید «خندوانه» دم دستی شده باشد، ولی برای ما همچنان فضای دلچسبی است. در فصل جدید می‌خواهیم ارجاعی بدهیم به اینکه چرا «خندوانه» را ساختیم. معیاری جهانی درباره استرس وجود دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۷۲۶ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    خدا شفات بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان