//
کدخبر: ۳۳۵۳۹۳ //
صدف طاهریان

صدف طاهریان به سیم آخر زد/ برهنه در حال تبلیغ مشروبات الکی+ویدئو شرم آور

ویدئویی شرم آور و عجیب از صدف طاهریان

صدف طاهریان به سیم آخر زد/ برهنه در حال تبلیغ مشروبات الکی+ویدئو شرم آور
به گزارش فرتاک نیوز،

صدف طاهریان بازیگر سینمابود. صدف طاهریان در آبان ماه ۹۴ چندین عکس متفاوت و بدون حجاب در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد. صدف طاهریان پس از آن قصد مهاجرت به ترکیه را کرد. صدف طاهریان پس از خروج از ایران به عنوان مدل لوازم آرایشی دسته چندم ترکیه شروع به فعالیت کرد. اما صدف طاهریان این بار با ابتذال دیگری در فضای مجازی آمد.

صدف طاهریان از ایرانی های مهاجرت کرده است که در صنعت مدلینگ فعالیت می کند. برای خیلی ها سوال شده که او ، الان کجاست و مشغول به چه کاری است؟

صدف طاهریان

صدف طاهریان هم اکنون در استانبول ترکیه است. او اخیرا عکس جدیدی را منتشر کرده است که در یک میهمانی است. او اخیرا به کنسرت خواننده مورد علاقه اش رفته اما فعالیت ها و پوشش های او بسیار متفاوت شده و گویی در فساد غرق شده است.

صدف طاهریان

صدف طاهریان متولد 30 تیر 1367 در تهران میباشد او بازیگر سینما و تلویزیون است و در فیلم های سینمایی سلام بر عشق (1388)(حدوداً بیست سالگی)، هیچ کجا هیچ کس (1390) و پس کوچه های شمرون (1391) بازی کرده است. او انواع فعالیت های سینمایی خودش را، در سال 1390 هجری شمسی (حدوداً در سن 22 سالگی)، و باکار و نقش آفرینی در همین فیلمِ هیچ کجا هیچ کس  آغاز کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۳۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان