//
کدخبر: ۳۳۴۳۵۶ //
پویان مختاری | ریحانه پارسا

پویان مختاری، ریحانه پارسا را رسوا کرد / گول ظاهر ریحانه رو نخورید !!! + ویدئو

ویدئویی عجیب از افشاگری های پویان مختاری علیه ریحانه پارسا را مشاهده میکنید

پویان مختاری، ریحانه پارسا را رسوا کرد / گول ظاهر ریحانه رو نخورید !!! + ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

پویان مختاری شاخ اینستاگرامی و قمارباز مشهور است.پویان مختاری از وقتی که به لندن رفته حاشیه های بیشتری را ایجاد کرده است و بیشتر این حاشیه ها مربوط به رابطه پویان مختاری با یک سوپر مدل روسی بود که گفته می شد این روزها رابطه پویان مختاری و او شکراب شده است.پویان مختاری گفت : از ریحانه پارسا می ترسم.

به گزارش رکنا، پویان مختاری بعد از چند وقت دوستی با ریحانه پارسا خحرف های عجیب و باورنکردنی را در لایو اینستاگرام اش زد که در ادامه آن را می خوانید.

ریحانه+پارسا (7)

چرا پویان مختاری با مدل مشهور کات کرد

پویان مختاری آنطور که خودش اعتراف می کند به این دلیل از رابطه جدید خود که یک سوپر مدل روس بود جدا شده که دیگر یک رابطه داشتن و بودن با یک دختر برای او جوابگو نیست و دوست دارد با چند دختر به صورت همزمان باشد.

او می گوید این به دلیل مهربونی است که خدا بهش داده ! البته این حرف های پویان مختاری بدون واکنش هم نبود و کاربران با لقب های فحاشی مانند به او حمله کردند. پویان مختاری از وقتی که به لندن رفته حاشیه های بیشتری را ایجاد کرده است و بیشتر این حاشیه ها مربوط به رابطه او با یک سوپر مدل روسی است که گفته می شود این روزها رابطه آنها شکراب شده است.

جالب است که پویان مختاری تجربه زیادی در خواستگاری کردن دارد و با هرکسی که یه مدت آشنا می شود فوری به او حلقه می دهد ولی با هیچکدام مدت طولانی نبوده و در آخر به آنها خیانت کرده است. ظاهرا همان بلایی که بر سر نیلی افشار آمد قرار است بر سر نامزد جدید پویان بیاید. او فعلا قهر کرده و از خانه پویان مختاری رفته است.

پویان+مختاری (1)

پویان مختاری چگونه پولدار شد ؟

پویان مختاری می گوید برای اینکه پولدار شود خیلی زحمت کشیده و افرادی که به او اتهام می زنند مشتی حسود هستند.

پویان مختاری با خروج از کشور به همراه نیلی افشار در ترکیه اقدام به ایجاد حاشیه های +18 کرد و به شهرت زیادی دست یافت و بعد از آن به تیم قمار و شرطبندی پیوست و با ایجاد سایت های شرطبندی متعدد اقدام به خالی کردن جیب مردم نمود. بعد از دستگیری های اخیر پویان مختاری از ترس دستگیر شدن مدتی را در چند کشور اروپایی و بعد از آن به لندن رفته است و در آنجا به قول خودش تجارت خاویار دارد که مشخص است همه ی اینها پوششی برای پولشویی پول های قمار است.

نیلی افشار عشق سابق پویان مختاری بود که بیشتر راه مشهور شدنش را با او سپری کرده است. اما مدتی پیش آنها از هم جدا شدند و هرکس سراغ زندگی خودش رفته است. اما اخیرا نیلی افشار که ظاهرا نتوانسته پویان مختاری را فراموش کند درگیری های لفظی با پویان پیدا کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۳۵۶ //
ارسال نظر
 
  • غلومعلی

    پویان و ریحانه کنارهم قراربگیرن چه شود؟؟ ؟!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان