//
کدخبر: ۳۳۲۳۳۸ //

روغنی معجزه آسا برای دندان درد

به شما یاد می دهیم چگونه از روغن میخک برای دندان درد استفاده کنید؟

روغنی معجزه آسا برای دندان درد
به گزارش فرتاک نیوز،

 یک تکه پنبه بردارید و یک کمی روغن میخک روی آن بریزید. سپس، ان را روی دندان خراب خود نگه دارید. در عرض چند دقیقه، دندان بی حس می شود. اثر این روغن در دندان درد تقریبا فوری است و انجام آن بسیار ساده است. ماده ضد التهابی و ضد درد از روغن میخک ان را به ماده بسیار کاربردی تبدیل کرده و همچنین می تواند به کاهش عفونت و حفاظت از سیستم ایمنی هم کمک کند.

چگونه از روغن میخک استفاده کنیم؟

شما می توانید از روغن میخک به روش های مختلفی استفاده کنید، بسته به نوع بیماری که دارد که با ان روبرو هستید به عنوان مثال، شما می توانید یک مقدار کمی از این روغن را روی یک دندان درد بمالید و همچنین می توانید روغن میخک را با عسل یا روغن دیگری مخلوط کنید و به طور موضعی آن را روی پوست بمالید. این می تواند زخم را بهبود بخشد و دندان ها را سفیدکند. اگر میخواهید با روغن میخک روده خود را درمان کنید، می توانید مقادیر کمی از این روغن را مصرف کنید، اما بهتر است این کار را تحت نظارت یک پزشک انجام دهید.

روغن گل میخک چطور است؟

روغن میخک برای چند مورد به عنوان یک عامل شفا طبیعی است. هنگامی که برای درد موضعی از ان استفاده می کنید، می تواند عامل بی حس کننده ی ان باشد، در حالی که درد و التهاب را نیز کاهش می دهد. روغن میخک را می توان در دندان ها استفاده کرد تا درد را کاهش داد و از عفونت های دهان هم پیشگیری میکند. آنتی اکسیدان ها موجود در ان باعث کاهش استرس و پیش گیری از بیماری مزمن می شود.

چگونه می توان روغن جامد میخک را خریداری کرد؟

اگر می خواهید روغن جامد میخک را خریداری کنید، باید به صورت انلاین از شرکت هایی که روغن جامد میخک رادارند خریداری کنید . هند، سریلانکا و اندونزی به عنوان کشورهایی بالاترین کیفیت این گل میخک را دارند معرفی شدند کشورهای تولید کننده صحبت کنید و از انها بخواهید در مورد اجزای تشکیل دهنده یان برای شما توضیح دهند . پس از خریداری ، شما می توانید مقداری از ان را استفاده کنید تا از خالص بودن ان اطمینان پیدا کنید.

روغن میخک اثرات ضد التهابی و ضد درد زیادی ارایه می کند. بسیاری از مردم نسبت به این خواص گل میخک اگاهی دارند چون که خوب شدن آکنه ها و تحریکات شدید پوست را در خود ببینندکنند و همچنین این گل می تواند عفونت های باکتریایی را در روده بهبود دهد. روغن میخک برای رشد و ظاهر مو مفید است. همچنین می تواند با روغن های محلول دیگر مخلوط شود و به صورت شستشوی صورت برای مرطوب سازی پوست استفاده شود.

روغن ایوجنیک چیست؟

روغن ایونجیک عصاره ی اصلی روغن میخک است. این یک مایع زرد یا بی رنگ است که می تواند از روغن میخک جدا شود. همچنین در برگ و دارچین هم یافت می شود. همچنین به عنوان eugenol شناخته شده است، این روغن اغلب به عنوان ضد عفونی کننده و ماده بیهوشی استفاده می شودبا این حال در صورت استفاده بیش از حد ان می تواند برای کبد مضر باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۳۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان