//
کدخبر: ۳۳۳۱۵۵ //
حامد کمیلی | تینا آخوند تبار

حامد کمیلی تینا آخوند تبار را در آغوش گرفت + عکس شرم آور

تصویری از تینا آخوندتبار در آغوش حامد کمیلی در شبکه های اجتماعی در حال انتشار می باشد.

حامد کمیلی تینا آخوند تبار را در آغوش گرفت + عکس شرم آور

تینا آخوند تبار این روزها حسابی اسمش در فضای مجازی در حال پخش شدن است . تینا آخوند تبار بازیگر با سابقه ای است که به ورزش های رزمی روی آورده و بازیگری را کنار گذاشته است . اما شایعه عجیبی نیز از تینا آخوندتبار در حال دست به دست شدن است. عکسی در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که حامد کمیلی بازیگر معروف تینا آخوند تبار بازیگر و بوکسور ایرانی را در.... گرفته است شایعه ایی شده است که تینا آخوند تبار همسر حامد کمیلی می باشد اما این خبر تاکنون توسط طرفین تائید نشده است.

تینا+آخوند+تبار

فرتاک نیوز صحت و سقم این خبر را تائید و یا تکذیب نمی کند و بازنشر این مطالب صرفا جهت آگاهی عموم است"

بیوگرافی و زندگینامه تینا آخوندتبار

پونه اسم اصلی تینا آخوندتبار بازیگر زن سینما و تلویزیون است.

ورود به بازیگری به خاطر چهره اش

تینا آخوندتبار معادلات را در مورد زن های شناخته شده در ایران با حرف هایش تغییر داده است چرا که او اعتقاد دارد هنرمند نباید زندگی شخصی اش را از هوادارانش پنهان کند و باید با آنها صادق باشد، بر کسی پوشیده نیست که در جامعه ما، اکثر افراد به ویژه هنرمندان، زندگی دوگانه ای دارند؛ در ظاهر، حرف هایی می زنند و از بعضی مسائل دفاع می کنند اما در بوقتی در مصاحبه ای گفتم به خاطر چهره ام وارد عرصه بازیگری شدم، خیلی ها از جسارت و صراحت من تعجب کردند اما من از این موضوع تعجب نمی کنم چون واقعیت را گفتم و هیچ ابایی ندارم مکه بگویم چهره ام باعث ورودم به عرصه بازیگری شده!! با اینحال، این روزها دوست دارم از زیر سایه ظاهرم خارج شوم و براساس توانایی هایم شناخته شوم.

صحبت های تینا آخوند تبار درمور عمل بینی اش

وقتی در برنامه «کافه سوال» با صراحت در مورد جراحی بینی ام صحبت کردم، خیلی ها تعجب کردند… عده ای هم استقبال کردند، این موضوع باعث شد عوامل آن برنامه با من تماس بگیرند و مجددا از من دعوت کنند. راستش را بخواهید مردم حوصله شنیدن حرف های شعاری را ندارند.

آنها نمی توانند باور کنند فردی که خودش عمل جراحی کرده آنجا بنشیند و بگوید من هیچ عملی نکرده ام و این کار بدی است. آنها دوست دارند مهمان برنامه با صداقت حرف بزند و اگر کاری را انجام داده، بگوید این کار را من کرده ام. با وجود اینکه من خودم عمل بوتاکس انجام نداده ام، در آن برنامه گفتم بوتاکس می تواند فرآیندپیری را به تعویق بیندازد و اگر کسی خواهان این موضوع است، چه اشکالی دارد از آن استفاده کند. در مورد عمل جراحی برای زیباتر شدن هم باید بگویم بعضی ها برای پیدا کردن اعتماد به نفس بیشتر، واقعا احتیاج دارند که از این نوع حراجی ها استفاده کنند.

تینا-اخوندتبار

در مقطعی حس کردم که اگر بینی ام را عمل کنم، زیباتر می شوم و این کار را انجام دادم. ابایی هم ندارم که در مورد این کار صحبت کنم؛ چون در آن مقطع فکر می کردم در زیبایی من تاثیر دارد. اتفاقا من در برنامه «کافه سوال» هم به این موضوع اشاره کردم و مثل بعضی از بازیگرها، جراحی زیبایی را به باد انتقاد نگرفتم.

سقوط او از اسب در فیلم بی خوابی اسب ها

بعد از این ماجرا نیز سقوط وی از اسب در هنگام تصویربرداری فیلم بی خوابی اسب ها مدتی او را در کانون توجه رسانه ها قرار داد.

حضور بدون تقلید

فیلم زیاد می بینم اما دیدن فیلم های خودم بیشتر مرا برای ادامه این راه ترغیب می کند. وقتی فیلم هایم را می بینم اصلا آن چیزی نیست که خودم دوست داشته باشم و دلم بخواهد و هرچه بیشتر نگاه می کنم می گویم من مطمئن هستم که پتانسیل من بیشتر از اینهاست و باید خودم را بهتر نشان دهم. من از کسی تقلید نمی کنم که بگویم با دیدن فلان بازیگر ایرانی یا خارجی به این کار علاقه بیشتری پیدا کرده ام، در واقع این حس و توانایی را در خودم می بینم که می توانم این کار را انجام دهم.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۱۵۵ //
ارسال نظر
 
  • محمد

    تینا آخوند تبار ....

  • هستی

    خیلی بده که تیتر خبرها با متن شدیدا دروغ است. قابل درک برای یه بچه 7 ساله هم هست

    • ناصر

      ببخشید دوست عزیز کجای این خبر اشتباهه ؟ الان شما تو تصویر چیز دیگه ای مشاهده میکنید ؟

  • ستاره

    اینکه مال ۱۰ سال پیشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان