//
کدخبر: ۳۵۱۳۰۹ //

خبر مهم در مورد عرضه مرغ و روغن در کشور

معاون برنامه ریزی وزیر جهاد کشاورزی از عرضه ۷ هزار تن گوشت مرغ گرم به بازار در شب گذشته خبر داد.

خبر مهم در مورد عرضه مرغ و روغن در کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

 

 محمد قربانی معاون برنامه ریزی وزیر جهاد کشاورزی امروز در ارتباط زنده با خبر بخش ساعت ۱۴ اعلام کرد: از شب گذشته ۷ هزار تن مرغ گرم از کشتارگاه‌های کشور به بازار و استان‌ها ارسال شد. همچنین در زمینه تخم‌مرغ کمبودی وجود ندارد.

معاون برنامه ریزی وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: هر ماه ۱۳۵ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کشور انجام می‌شود که کمبودی در زمینه تولید گوشت مرغ وجود ندارد.

قربانی همچنین در مورد عرضه روغن گفت: ۱۲۰ هزار تن روغن خوراکی برای تصفیه و بسته‌بندی به کارخانه‌های تولید روغن ارائه شده و با قیمت جدید به بازار عرضه می‌شود.

وی همچنین در مورد اینکه برخی مردم برای خرید روغن به فروشگاه‌های بزرگ هجوم آورده‌اند، گفت: برخی از فروشگاه‌ها غافلگیر شدند و موجودی کالا مانند روغن در برخی فروشگاه‌ها کم شد، بنابراین از شب گذشته سفارش‌گیری جدید ارائه شد و در حال انتقال کالا به فروشگاه‌ها هستیم.

معاون برنامه ریزی وزیر جهاد کشاورزی در مورد قیمت کالاهای خوراکی هم گفت: برای این کالاهای خوراکی و اساسی سقف قیمت اعلام کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم کالا به اندازه کافی در دسترس مردم باشد و فروشگاه‌ها موظفند حداکثر در سقف قیمتی کالاها را به مردم بفروشند.

قربانی اضافه کرد: اگر قیمت کالا بیشتر از سقف قیمتی باشد مردم می‌توانند به بازرسی وزارت جهاد کشاورزی و یا وزارت صمت به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند و همچنین دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی هم به این مسأله ورود می‌کند و گرانفروشان را به تعزیرات معرفی می‌کند.

وی این را هم گفت که البته تعداد محدودی از فروشگاه‌ها بیش از سقف قیمتی اقدام به عرضه کرده‌اند ولی بیشتر فروشگاه‌ها و اصناف سقف قیمتی را رعایت می‌کنند و حتی برخی از فروشگاه‌ها برای رعایت حال مردم کمتر از سقف قیمتی هم کالای خود را ارائه می‌کنند

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۳۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان