//
کدخبر: ۳۹۲۲۹۸ //
مجید کلهری را بهتر بشناسید

مدیریت یک جوان ایرانی در بهترین آکادمی ورزشی حرفه‌ای در آنتالیا

آیا می‌دانید بهترین آکادمی ورزشی حرفه‌ای در آنتالیا با مدیریت یک جوان ایرانی که یکی از فوتسالیست های خوشنام است اداره می شود؟

مدیریت یک جوان ایرانی در بهترین آکادمی ورزشی حرفه‌ای در آنتالیا
به گزارش فرتاک نیوز،

در رشته‌های ورزشی فوتبال و فوتسال در ایران با توجه به استعدادهای بسیاری که وجود دارد، بازیکنان زیادی در طی سالهای اخیر لژیونر شده‌‌ و با حضور در باشگاه‌های اروپایی و آسیایی برای ایران در ورزش‌های مورد نظر افتخار آفرین بوده‌اند.

اما یکی از این بازیکنان شاید نگاهی متفاوت به حضور در آن سوی مرزها داشته و علاوه بر بازی در سطح اول فوتسال در آن کشورها، در اندیشه برنامه‌های بزرگتری بوده تا با استفاده از تجاربی که طی این سالها کسب کرده است، بهره لازم را ببرد.

در این نوشتار صحبت از مجید کلهری است، بازیکن خوشنام و اخلاقگرای ایرانی که سالهاست در دیگر کشور فوتسال خود را ادامه داده و در چندین کشور اروپایی به بازی و مربیگری می پردازد و هم اکنون نیز با عقد قراردادی به براتیسلاوا  اسلواکی پیوسته است.

اما صرف نظر از موفقیت‌های شخصی، او توانست با دور اندیشی، اولین آکادمی رسمی فوتبال و فوتسال ترکیه در شهر آنتالیا را  راه‌اندازی نماید.

کمپ اختصاصی فوتبال majid TR

مجید کلهری در سال 2016 با هدف شناسایی و پرورش استعدادها، اقدام به راه‌اندازی آکادمی ورزشی حرفه‌ای به نام majid TR زیر نظر ورزش‌های بین‌المللی ترکیه برای سنین پایه 6 تا 17 سال نمود و در حال حاضر در 14 رشته ورزشی زیر نظر مربیان مطرح و بین‌المللی و بصورت حرفه‌ای در حال فعالیت می‌باشد.

کمپ اختصاصی فوتبال majid TR  دارای 2 زمین فوتبال چمن مصنوعی و 2 زمین فوتبال هفت نفره و یک سالن ورزشی  مجهز  می‌باشد که در کنار آن وجود یک استخر روباز برای آموزش شنا و سالن TRX و هم چنین  سالن بدن‌ سازی از دیگر امکانات ورزشی در این کمپ ورزشی می‌باشد.

از دیگر امکانات این کمپ و آکادمی فوتبال در آنتالیا و برای پر کردن اوقات فراغت ورزشکاران که در سنین پایه هستند، سالن بازی‌های رایانه‌ای، بیلیارد و شطرنج در نظر گرفته شده است ودر کنار آن برای رفاه و آسایش مربیان و بازیکنان خوابگاهی کاملا شیک با سوئیت‌های مجزا تعبیه شده است.

این کمپ ورزشی به دلیل امکانات خاصی که دارد، همواره مورد توجه خیلی از تیم های ورزشی بوده و آنها اردوهای خود را در آن برگزار می نمایند و باعث افتخار است که یک جوان ایرانی مدیریت آن را بر عهده دارد.

کمپ اختصاصی فوتبال majid TR

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۲۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان