//
کدخبر: ۹۱۳۷۳ //
والورده: امتناع رئالی‌ها از تونل افتخار نشانه بی‌احترامی نیست

کاش همه ال‌کلاسیکوها در این شرایط برگزار شود!

سرمربی بارسلونا ادعا کرد تونل افتخار در ال‌کلاسیکو فکرش را مشغول نخواهد کرد.

 کاش همه ال‌کلاسیکوها در این شرایط برگزار شود!
به گزارش فرتاک نیوز،

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی هفته سی و ششم لالیگا ادعا کرد تونل افتخار رئالی‌ها برای او اهمیت ندارد.

 او اظهاراتش را این‌گونه شروع کرد: ال‌کلاسیکو تحت هر شرایطی جذاب است. خوشبختانه  قهرمانی‌ما در لالیگا را قطعی شده و حساسیت جدولی وجود ندارد اما هنوز هم انگیزه‌هایی به چشم می‌خورد. می‌خواهیم به خاطر رقابت موجود بین 2  تیم و اهمیتی که بازی برای هواداران دارد، برنده شویم. همین شرایط برای رئال هم صادق است. امیدوارم بازی خوبی ببینیم.به اندازه کافی درباره تونل افتخار حرف زده شده. هر چه بیشتر درباره‌اش صحبت شود، اهمیتش کمتر می‌شود. تونل زدن یا نزدن آن‌ها اهمیتی برای ما ندارد. این اقدام را بی احترامی نمی‌دانیم.

 او در ادامه افزود: بازی فردا حساسیت همیشگی را ندارد چون ما ما قهرمان شده‌ایم. دوست دارم همه ال کلاسیکوها در این شرایط برگزار شوند!ادای احترام به اینیستا در بازی فردا را درک می‌کنم اما ال کلاسیکو، بازی آخر او نیست. نمی‌دانم اصلا  فردا بازی می‌کند یا نه. هم ما  و هم بازیکنان حریف نهایت احترام را برای آندرس قائل هستیم. در همه استادیوم‌ها آندرس تشویق می‌شود. مهم ترین اتفاق باید در آخرین بازی او رخ دهد.رئال مادرید هر چند دغدغه فینال کیف را دارد اما با بهترین ترکیب ممکن به مصاف ما می‌آید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۱۳۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان