//
کدخبر: ۱۹۳۴۱۵ //

ایران با دو مهاجم به مصاف کره جنوبی می رود!

تیم ملی که با مربیگری مارک ویلموتس شروع خوبی در برابر سوریه داشت در سئول و در بازی با کره جنوبی هم قصد بازی با دو مهاجم را دارد.

ایران با دو مهاجم به مصاف کره جنوبی می رود!
به گزارش فرتاک نیوز،

در زمان مربیگری کارلوس کی روش تیم ملی بیشتر با سیستم 1-3-2-4 بازی می کرد و مهاجمان بیشتر از کناره ها به فضا می زدند اما مارک ویلموتس همان طور که پیش از بازی با سوریه گفته بود علاقمند به بازی تهاجمی و مالکانه است و طبیعی است با این تفکر تیم ملی با دو مهاجم ثابت بازی کند. در بازی با سوریه این دو مهاجم مهدی طارمی و کریم انصاری فرد بودند که مهدی طارمی کمی جلوتر از کریم انصاری فرد بازی می کرد.

تیم ملی روز 21 خرداد در سئول به مصاف کره جنوبی می رود. مارک ویلموتس در حالی تصمیم به بازی با دو مهاجم گرفته است که کره جنوبی قصد دارد در این بازی ارایه گر بازی تهاجمی باشد تا شکست های اخیرخود در برابر ایران را جبران کند. با این حال مارک ویلموتس بر این عقیده است ایران در مصاف با تیم های آسیایی می بایست ارایه گر بازی تهاجمی و مالکانه باشد. در این بازی با توجه به غیب سردار آزمون هم چنان مهدی طارمی در نوک خط حمله برای تیم ملی بازی خواهد کرد.

جالب اینکه بازیکنان تیم ملی بعد از بازی با سوریه از سبک بازی ای که مارک ویلموتس برای آنها در نظر گرفته بود ابراز رضایت کردند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۴۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان