//
کدخبر: ۱۹۲۶۴۹ //

داغ ترین خبرها از نقل و انتقالات پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با خروج برانکو از ایران و ارائۀ لیست بازیکنان مدنظر خود به ایرج عرب فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی خود را آغاز کرده است.

داغ ترین خبرها از نقل و انتقالات پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو ایوانکوویچ بعد از قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر با ارائۀ لیستی از بازیکنان مدنظر خود برای فصل آینده و درخواست از مسئولان پرسپولیس تهران برای جذب این بازیکنان ایران را به مقصد کرواسی برای گذراندن تعطیلات ترک کرد. برانکو در این لیست نام چند ستارۀ بزرگ را گنجانده است.

علی دشتی، محمدرضا حسینی، وحید مظاهری، محمدحسین کنعانی‌زادگان و در عین ناباوری مهدی طارمی نفراتی هستند که پروفسور پرسپولیسی‌ها نام آن‌ها را در لیست مدنظرش به باشگاه ارائه داده تا اقدامات لازم برای جذب آن‌ها انجام شود و برانکو برای فصل آینده این ستاره‌ها را در اختیار داشته باشد.

به غیر از این بازیکنان باید از حضور فرشاد احمدزاده برای فصل آینده در پرسپولیس هم خبر داد. حضور احمدزاده، در پرسپولیس تقریباً قطعی است و به‌زودی قرارداد این بازیکن به امضا خواهد رسید. دربارۀ طارمی هم باید گفت اولویت این مهاجم ملی‌پوش حضور در اروپا می‌باشد و در غیر این‌صورت می‌توانیم او را در فصل آینده با لباس قرمز ببینیم.

جدایی بودیمیر، شریفی و نادری هم تقریباً قطعی می‌باشد و این 3بازیکن را باید جدا شده قلمداد کرد. امید عالیشاه هم از سپاهان پیشنهاد دارد و تنها احتمال جدایی یکی از کاپیتان‌های پرسپولیس کدورت گذشتۀ او با برانکو است که اگر حل شده باشد حضور عالیشاه در سپاهان منتفی است.

مخالفت شدید برانکو با جدایی علی علیپور است که پیشنهاداتی از اروپا دارد و هر آن احتمال دارد این بازیکن با جدایی از سرخ‌پوشان باعث نگرانی برانکو ایوانکوویچ شود. دربارۀ بیرانوند و حضور او در اروپا ماجرا فرق می‌کند زیرا که دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان به دنبال حضور در تیمی معتبرتر است و در صورت نداشتن پیشنهاد از این تیم‌ها احتمالاً بیرانوند را همچنان در پرسپولیس خواهیم دید.

اما به جرات مهم‌ترین ماموریت پرسپولیس در نقل‌وانتقالات را باید حفظ برانکو ایوانکوویچ و پرداخت مطالبات این مربی توانا از سوی مدیران پرسپولیس بدانیم. حضور برانکو بزرگ‌ترین خواستۀ هواداران این تیم است و وجود این سرمربی تضمینی است برای موفقیت سرخ‌پوشان که هواداران را نیز راضی می‌کند.

دربارۀ برانکو هم باید گفت که ایرج عرب پیشنهادی 5ساله و بلند مدت را به او داده است و ایوانکوویچ هم بعد از تعطیلات پاسخ نهایی خود را خواهد داد. احتمالاً این سرمربی را باید هم‌چنان روی نیمکت پرسپولیس دید تا رضایت هواداران پرتعداد این تیم کاملاً جلب شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۶۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان