//
کدخبر: ۷۹۱۱۳ //

گفت گوی بی پرده فرتاک پلاس با دکتر فرهاد تجری؛ از عملکرد استاندار تا شرایط زلزله زدگان/ از دست های پشت پرده تخریب ها تا پیشنهاد رشوه یک مدیر + فیلم

فرهاد تجری، نماینده مردم قصرشیرین- سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفترمرکزی فرتاک نیوز در تهران رودر روی نادر دارستانی سردبیر این پایگاه خبری نشست تا یک گفت گوی بی پرده داشته باشند.

گفت گوی بی پرده فرتاک پلاس با دکتر فرهاد تجری؛ از عملکرد استاندار تا شرایط زلزله زدگان/ از دست های پشت پرده تخریب ها تا پیشنهاد رشوه یک مدیر + فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

 گفت وگو با دکتر فرهاد تجری نماینده مردم شریف قصرشیرین- سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی در دو بخش استانی و ملی تهیه شده است که امیدواریم توانسته باشیم در این مصاحبه به برخی از سوالاتی که ممکن است در ذهن داشته باشید پرداخته و پاسخ های شفاف هم دریافت کرده باشیم.

دربخش اول این گفت وگو به عملکرد مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در طی مدتی که تصدی این مسیولیت را برعهده گرفته است پرداخته ایم و هم چنین به شرایط زلزله زدگان و وضعیت کمک رسانی به آنها سوالاتی داشتیم.

در بخش اول این مصاحبه بی پرده پشت پرده تخریب ها در سطح استان و این که سو استفاده برخی افراد از بازارچه مرزی و هم چنین عملکرد ضعیف برخی از مدیران و دلایل بی توجهی نمایندگان مجلس به این موضوع پرداخته ایم و هم چنین دلایل نبود هماهنگی بین نمایندگان در انتخاب مدیران کار آمد و سوال های بسیار دیگری که خوشبختانه با پاسخ های شفاف ایشان روبرو شدیم.

بخش اول این مصاحبه در دو بخش بر روی سایت فرتاک نیوز بارگذاری خواهد شد که قسمت اول این گفت وگو که به مباحث استان کرمانشاه اختصاص دارد را میتوانید روز یکشنبه ساعت 21 شب و قسمت دوم را نیز روز سه شنبه 21شب مشاهده نمایید.

لازم بذکر است زمان بخش دوم این گفت و گو که به مباحث ملی و نقش نمایندگان اختصاص دارد را می توانید در شنبه 19 اسفندماه مشاهده نمایید.

برای دانلود ویدئو کلیک کنید

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۱۱۳ //
ارسال نظر
 
  • محمدرسول

    از کت شلوارهای هاکوپیان که از انبار هلال احمر به سرقت رفتن نیز میپرسیدی 10000دس ت کت شلوار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان