//
کدخبر: ۸۲۰۰۴ //

فرزانه عامل قتل عام خانوادگی شهرک آزادی تهران، آزاد شد+عکس

زن جوان که پس از قتل عام خانوادگی در شهرک آزادی، راهی بیمارستان شده بود، پس از تأیید بهبودی‌اش توسط کارشناس‌های پزشکی قانونی، از بیمارستان ترخیص شد.

فرزانه عامل قتل عام خانوادگی شهرک آزادی تهران، آزاد شد+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

عامل این جنایت، روز 14 آبان سال 95 در جنونی هولناک، همسر، دختر و پسر خردسالش را با ضربات چاقو کشت و سومین فرزند‌شان را با ضربات متعدد چاقو زخمی کرد. پس از تأیید جنون او از سوی متخصصان پزشکی قانونی، زن جنایتکار در بیمارستان بستری شد.

 

هنگامی که او مراحل درمان را سپری می‌کرد، خانواده شوهرش چندین بار به نظریه پزشکی قانونی اعتراض کردند اما هر بار کمیسیون پزشکی قانونی جنون زن جوان را تأیید و اعلام کردند زن جوان هنگام ارتکاب جنایت، مبتلا به اختلال خلقی همراه با علائم روان‌پریشی بوده، به نحوی که قوه تشخیصش سلب شده بود.

 

با گذشت چند ماه از بستری شدن زن جوان در بیمارستان، اواخر پاییز امسال بود که مسئولان این مرکز درمانی در مکاتبه با مسئولان قضایی اعلام کردند که وضعیت روحی زن جوان بهبود یافته و درمانش به پایان رسیده است. بدین ترتیب متخصصان پزشکی قانونی، زن جوان را دوباره تحت معاینه‌های تخصصی پزشکی قانونی قرار دادند و اعلام کردند او با درمان‌های تخصصی از شرایط روحی خطرناک خارج شده است. با اعلام این نظریه، زن جوان از بیمارستان ترخیص شد و نزد خانواده‌اش بازگشت.

images

139508221434274539184874

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۲۰۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان