//
کدخبر: ۱۸۷۷۵۳ //

چاقوکشی ۲ مرد پلید در خانه زن تنها! / در خرمشهر رخ داد

2 مرد با در دست داشتن چاقو و قمه پای در خانه زن تنها گذاشتند و سناریوی سرقتی را رقم زدند.

چاقوکشی 2 مرد پلید در خانه زن تنها! / در خرمشهر رخ داد
به گزارش فرتاک نیوز،

 ساعت 10 صبح روز گذشته زنی در روستای صنگورخرمشهر در تماس با ماموران پلیس از ورود 2 سارق در خانه‌اش خبر داد و خیلی زود تیمی از مامورا ن برای تحقیقات پای در محل گذاشتند.

 ماموران با حضور در خانه زن تنها پی بردند که 2 مرد با در دست داشتن چاقو و قمه وارد خانه وی شده و با تهدید اقدام به سرقت طلا، پول و کارت بانکی زن تنها را به سرقت برده‌اند.

بدین ترتیب ماموران طرح مهار را در اطراف محل سرقت به اجرا گذاشتند تا اینکه به 2 مرد موتورسوار که در برابر یک بانک توقف کرده بودند مشکوک شدند و در این صحنه یکی از متهمان وقتی پلیس را در نزدیکی خود دید پا به فرار گذاشت و ماموران در ادامه مرد 40 ساله را که در برابر دستگاه خودپرداز بود را دستگیر کردند.

ماموران در بازرسی بدنی از متهم طلاها و کارت‌های بانکی سرقت شده از خانه زن تنها را پیدا کردند و همین کافی بود تا سارق حرفه‌ای که یک ماه قبل از زندان آزاد شده بود لب به سخن باز کند.

سارق سابقه‌دار به ماموران گفت: بعد از آزادی از زندان به پول نیاز داشتم به همین خاطر وقتی فهمیدم یک زن تنها در خانه‌اش زندگی می کند تصمیم به سرقت گرفتیم به همین خاطر ابتدا یک موتور سیکلت سرقت کردیم و با همدستی دوست وارد خانه زن تنها شدیم و دست به سرقت گذاشتیم.

بنا بر این گزارش، این سارق سابقه دار برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است و تحقیقات برای دستگیری همدست فراری متهم ادامه دارد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۷۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان