//
کدخبر: ۱۶۵۴۵۵ //
مدیرعامل شرکت سفر سلامت آلامتو :

کرمانشاه می‌تواند قطب توریسم درمانی بشود

نشست دکتر خنفری رئیس شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت آلامتو ایران با اشکان لطفی مدیرکل هتل پارسیان کرمانشاه، دکتر مخصوصی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دکتر فرخی رئیس بیمارستان بیمارستان بیستون در سالن الماس هتل پارسیان تشکیل شد و تفاهم‌نامه فی‌المابین آنان جهت توریسم درمانی امضا شد.

کرمانشاه می‌تواند قطب توریسم درمانی بشود
به گزارش فرتاک نیوز،

تفاهم‌نامه همکاری توسعه توریسم سلامت در کرمانشاه امروز(16بهمن) در شش بند و با هدف توسعه صنعت توریسم سلامت در کرمانشاه بین شرکت گردشگری سلامت "آلامتو"، بیمارستان امام خمینی(ره)، بیمارستان بیستون و هتل پارسیان کرمانشاه به امضا رسید.

DSC_0156

دکتر علیرضا خنفری مدیرعامل شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت آلامتو در این نشست به اهمیت توجه به گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت: این صنعت حتی از صنعت نفت هم مقرون به صرفه‌تر است.

او از درآمدزایی و ارزآوری خوب این صنعت ذکر کرد و ادامه داد: توریسم سلامت اشتغالزایی زیادی دارد و هر گردشگر سلامت برای هفت تن شغل ایجاد می‌کند.

مدیرعامل شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت آلامتو گفت: امروز در دنیا صنعت توریسم در بحث اقصاد حرف اول را می‌زند و یکی از مهم‌ترین شاخه‌های توریسم نیز گردشگری سلامت است.

خنفری ادامه داد: متاسفانه کشور ما در این زمینه از کشورهای دیگر عقب است.

او افزود: اکنون که ارزش پول ایران مقداری پایین آمده، بسیاری از بیماران کشورهای دیگر علاقه‌مند هستند با هزینه کمتری خدمات درمانی را در ایران دریافت کنند و ما نباید این فرصت را از دست بدهیم.

مدیرعامل شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت آلامتو گفت: ایران ظرفیت خوبی برای جذب گردشگران سلامت دارد،  و در بسیاری از استان‌های کشور پزشکان ماهر و مراکز درمانی مجهزی داریم که باید از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

photo_2019-02-05_17-53-43

خنفری ادامه داد: مسئولیت اصلی برای توسعه صنعت گردشگری در کشور برعهده بخش خصوصی است که باید فارغ از بخش دولتی پای کار بیایند.

او از آفت فعالیت دلالان در عرصه گردشگری سلامت کشور هم عنوان کرد و افزود: اگر می‌خواهیم صنعت توریسم سلامت در ایران رونق بگیرد، باید دست دلالان را کوتاه کنیم.

مدیرعامل شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت آلامتو اشاره‌ای هم به کشورهای هدف توریسم سلامت داشت و  گفت: عراق یکی از کشورهای اصلی هدف جذب گردشگران سلامت برای ایران است، و در این کشور دفاتری داریم که به دنبال توسعه آن هستیم.

خنفری ادامه داد: کشورهای؛ کویت، عمان و برخی کشورهای شمال آفریقا هم از دیگر کشورهایی است که هدف جذب توریسم سلامت ایران هستند.

او افزود: به دنبال آن هستیم که روسیه را هم به این کشورها اضافه کنیم.

مدیرعامل شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت آلامتو گفت: صنعت توریست اگر به طور جدی از سوی مسؤولان حمایت شود، می‌تواند با رونق اشتغال، تحریم‌ها را بی‌اثر کند.

خنفری ادامه داد: این شرکت با سرمایه‌گذاری شخصی در زمینه توریست درمانی با کشورهای ترکیه، اندونزی و... در رقابت است.

DSC_0137

او افزود: خیلی از کشورها به سمت خلق توریست در حال حرکت هستند، کشور ایران نیز قصد دارد با کمک بخش خصوصی به این سمت حرکت کند.

مدیرعامل شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت آلامتو گفت: عمده درآمد کشور ترکیه از راه توریست فراهم می‌شود، و کشور ترکیه ثروت‌هایی همچون نفت و گاز ندارد فقط درآمد خود را از راه توریست به‌دست می‌آورد.

خنفری ادامه داد: صنعت توریست اگر به طور جدی از سوی مسؤولان حمایت شود، می‌تواند با رونق اشتغال، تحریم‌ها را بی‌اثر کند.

مدیرعامل شرکت سفر سلامت آلامتو گفت: در حال حاضر با اکثر استان‌های کشور از جمله تهران، اصفهان، یزد، مشهد تفاهم‌نامه‌های در راستای گردشگری به امضارسیده است.

مدیرعامل شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت آلامتو گفت: کرمانشاه در زمینه گردشگری سلامت ظرفیت‌های بالایی دارد و باید این ظرفیت‌ها را به گردشگران سلامت معرفی و توریسم سلامت را در این استان ساماندهی کنیم.

خنفری از سابقه شرکت گردشگری سلامت آلامتو  و سابقه کاری آن نیز عنوان کرد و گفت: شرکت آلامتو بنیان‌گذار توریسم سلامت در کشور و بزرگ‌ترین شرکت گردشگری سلامت خاورمیانه است و تجهیزات و امکانات خوبی از جمله آمبولانس‌های مجهز، اتوبوس‌های VIP و ... در اختیار داریم.

گزارش: محسن عباسی‌فرد

عکاس: بنفشه صالحی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۴۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان