//
کدخبر: ۲۲۹۲۸۹ //
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه:

معدوم سازی بیش از ۱۵۰ کیلوگرم گوشت گوساله و مرغ غیربهداشتی در شهرستان کرمانشاه

معدوم سازی بیش از 150 کیلوگرم گوشت گوساله و مرغ غیربهداشتی در شهرستان کرمانشاه

معدوم سازی بیش از 150 کیلوگرم گوشت گوساله و مرغ غیربهداشتی در شهرستان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر ایرج کاکایی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان در بازدید از رستوران های سطح شهر بیش از 40 کیلو گرم گوشت قرمز فریز شده، 80 کیلوگرم مرغ فریز شده و 30 کیلوگرم اسکلت مرغ را از یک رستوران کشف و ضبط و در حضور نمایندگانی از ادارات اجرائیات، بازرسی اصناف و مرکز بهداشت و همچنین متصدی واحد متخلف امحاء کردند و فرد خاطی به تعزیرات معرفی شد.

photo_2019-12-05_13-38-36

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه به شهروندان توصیه کرد: در موقع خرید فرآورده خام دامی بسته‌بندی شده به تاریخ تولید و انقضا محصول توجه کرده و از خرید محصولات تاریخ گذشته و یا محصولات منجمدی که عبارت تازه روی آن‌ها درج شده است، خودداری کنند.

وی ادامه داد: بازرسان دامپزشکی بطور مستمر از مراکز تهیه، توزیع، فرآوری، عمل آوری و بسته بندی فرآورده های خام دامی بازدید بعمل آورده و ضمن ارائه آموزش های کاربردی در خصوص نحوه مدیریت بهداشتی این مراکز به متصدیان مربوطه ، در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، پس از انجام مراحل قانونی متخلفان به مراجع قضایی معرفی می گردند. کاکایی از همشهریان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراحل تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی مراتب را از طریق شماره تلفن 1512 «سامانه ارتباط مردمی دامپزشکی» و یا سامانه پیامکی 100010001512 تماس حاصل کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۲۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان