//
کدخبر: ۲۲۱۳۴۶ //

برگزاری آیین معارفه نودانشجویان سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، آیین معارفه نودانشجویان سال تحصیلی ۹۸-۹۹ با حضور ریاست و مسئولین دانشگاه در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار گردید.

برگزاری آیین معارفه نودانشجویان سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در دانشگاه صنعتی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

در ابتدای این مراسم، دکتر علی اکبر اختری رئیس دانشگاه، ضمن خوشامدگویی به نو دانشجویان،  بیان کرد: از لحاظ شاخص های علم سنجی، دانشگاه صنعتی کرمانشاه به همت کادر علمی توانمند خود در قیاس با دانشگاه های بزرگ کشور در زمینه های پژوهشی و آموزشی، رشد چشم گیری داشته است.

photo_2019-10-21_23-13-18

photo_2019-10-21_23-14-05

 

ریاست دانشگاه در ادامه ضمن معرفی اجمالی دانشگاه، در خصوص چارت سازمانی و وظایف و فعالیت های آنان توضیحاتی ارائه نمود و بیان کرد: اعضای هر واحد از دانشگاه با وجود مشکلات خاص خود، سعی کرده اند، وظایف محوله را به نحو احسن انجام بدهند و کسب جایگاه های برتر توسط دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی کرمانشاه نیز نشانه ی رشد علمی و  پویا بودن سیستم است.

 

در ادامه حجت الاسلام محبی نماینده محترم دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه،  بیان داشت: شما عزیزان اگر در کنار جایگاه علمی و کسب علم از اخلاق اسلامی برخوردار باشید، بدون شک می توانید نقش بسزایی در رشد و شکوفایی ایران عزیزمان داشته باشید.

photo_2019-10-21_23-14-11

 ایشان در ادامه ضمن اشاره به روایت حضرت علی (ع) در مورد علم که می فرمایند: علم گنج می باشد، عنوان کرد: با توجه به جایگاه والای علم، دانشگاه ها باید تمام توان خود را جهت آموزش و ارتقای علمی جوانان به کارگیرند.

 

  در ادامه مسئول مرکز مشاوره دانشگاه در خصوص آسیب ها و مشکلاتی که در مسیر تحصیل دانشجویان وجود دارد، توضیحاتی را ارائه نمود.

 در ادامه ی مراسم هم دکتر محدثی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در خصوص ساختار و وظایف امور دانشجویی و فرهنگی و همچنین دکتر فتحی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه  در خصوص قوانین و مقررات آموزشی این مجموعه توضیحاتی ارائه نمودند.

 گفتنی است؛ پایان این مراسم با قرائت میثاق نامه دانشجویان و استادان همراه بود.

photo_2019-10-21_23-13-32

photo_2019-10-21_23-13-01

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۳۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان