//
کدخبر: ۲۲۱۳۰۶ //
در حاشیه نشست بین دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه صنعتی کرمانشاه عنوان شد؛

تداوم همکاری ها و تکیه بر خرد جمعی گام موثری در جهت هدایت پایان نامه ها و تأمین نیاز های هر دو دانشگاه

نشست مشترک شروع تعاملات علمی،آموزشی و پژوهشی با حضور هیأت رئیسه و مسئولین دانشگاه های صنعتی و علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

 تداوم  همکاری ها و تکیه بر خرد جمعی گام موثری در جهت هدایت پایان نامه ها  و تأمین نیاز های هر دو دانشگاه
به گزارش فرتاک نیوز،

در راستای بررسی اولویت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها و همچنین شروع ارتباطات، تعاملات و همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی روز دوشنبه ۲۹ مهرماه ۱۳۹۸ نشست مشترکی با حضور هیأت رئیسه و مسئولین دانشگاه های صنعتی و علوم پزشکی کرمانشاه در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار گردید.

photo_2019-10-21_20-01-31

 در ابتدای نشست دکتر علی اکبر اختری رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه ضمن خیر مقدم به میهمانان ، با تأکید بر ضرورت تعامل و همکاری بین دانشگاه ها و همچنین ارتباط دانشگاه ها و صنعت افزود: اکنون وظیفه ی ماست که با ارتقاء سطح کمی و کیفی پژوهش های تخصصی، تعامل با سایر دانشگاه ها و همچنین صنعت، راه را برای پیشرفت کشور و جوانان این سرزمین هموار نموده ودر جهت ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای این عزیزان بکوشیم.

 وی در ادامه ضمن معرفی اجمالی این مجموعه به بیان پتانسیل ها و ظرفیت های علمی قابل ارائه ی دانشگاه پرداخت و تصریح کرد: امروز دانشگاه صنعتی توانسته به همت کادر اداری پرتلاش و اساتید جوان و توانمند خود برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات خود ثبت نماید و علاوه بر پیشرفت در راستای توسعه ی صنعت غرب کشور، در حوزه ی سلامت نیز پژوهش ها و طرح های بسیا رموفقی را ارائه نماید.

 ایشان با اشاره به اهمیت شروع همکاری و تعاملات  با دانشگاه علوم پزشکی  استان افزود: بدون شک با شروع و تداوم این همکاری ها و تکیه بر خرد جمعی می توانیم  در جهت هدایت پایان نامه ها و همچنین تأمین نیاز های هر دو دانشگاه گام های مؤثری برداریم.

هدف از این تعاملات سازماندهی و  مداخله ی بیشتر در امور اجتماعی جامعه ی حال حاضر می باشد

 در ادامه ی نشست دکترمحمود رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، ضمن تقدیر از دانشگاه صنعتی به جهت این دعوت و توجه این مجموعه به اهمیت و ضرورت تعاملات بین دانشگاهی تصریح کرد: هدف از این تعاملات سازماندهی و  مداخله ی بیشتر در امور اجتماعی جامعه ی حال حاضر می باشد. قطعاً این ارتباطات سبب شناخت پتانسیل ها و ظرفیت های علمی، آموزشی و پژوهشی متقابل شده که در نهایت باعث توسعه ی همه جانبه ی استان و کشور عزیزمان خواهد شد.

ایشان در ادامه ی سخنان خود ضمن تأکید بر نقش بسیار مهم دانشگاه های  صنعتی در مرتفع کردن نیاز های صنعتی دانشگاه علوم پزشکی افزود: به جهت تداوم این ارتباطات و تعاملات ضروری است که اولویت های آموزشی و پژوهشی هر دو مجموعه در کارگروه های تخصصی شناسایی و بصورت کاملا عمقی و ریشه ای مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

 دکتر مرادی در ادامه با اشاره به توسعه زیرساخت های آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی در حوزه سلامت استان افزود: یکی از اهداف مهم دانشگاه علوم پزشکی تربیت نیروی انسانی در جهت تأمین، حفظ و ارتقاء سلامت جسمی، روحی-روانی، اجتماعی و معنوی جمعیت تحت پوشش این مجموعه می باشد. بدون شک وجود تجهیزات پزشکی به روز و پیشرفته در ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات به این عزیزان بسیار حائز اهمیت است، که در اینجا دانشگاه های صنعتی در ساخت و پشتیبانی این تجهیزات می توانند نقش بسیار مؤثر و سازنده ایی داشته باشند.

رؤسای دانشگاه ها در ادامه به معرفی اعضای مجموعه ی خود پرداختند و اعضا ضمن بیان اجمالی نیازها، توانمندی ها و همچنین پتانسیل های مجموعه ی خود،در راستای هدفمندی در انجام فعالیت ها، بررسی زمینه های همکاری  بیشتر، دانش محوری و کیفیت گرایی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

photo_2019-10-21_20-01-41

 

photo_2019-10-21_20-01-50

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۳۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان