//
کدخبر: ۱۳۵۰۸۰ //

برادران مجیدی گزینه های دوست داشتنی فتحی برای شفر

باشگاه استقلال قصد دارد تا در آینده ای نزدیک یک مربی ایرانی را به خدمت بگیرد.

برادران مجیدی گزینه های دوست داشتنی فتحی برای شفر
به گزارش فرتاک نیوز،

  باشگاه استقلال در لیگ هجدهم چندان شرایط مطلوبی را سپری نمی کند، هرچند که این تیم پس از شروعی ناامید کننده در لیگ و حذف از لیگ قهرمانان آسیا این روزها با دو برد پیاپی مقابل نفت مسجد سلیمان وضعیت بهتری دارد اما به نظر می رسد نتایج اول فصل هنوز هم برای  شفر در دسر های خاص خود را به همراه دارد.

آبی ها پس از خروج ستاره هایی مانند ابراهیمی، جبپاروف و تیام، ساناک مربی با دانش خود را نیز ازدست دادند تا دست شفر برای ادامه فصل خالی تر از همیشه شود، این موضوع در کنار نتایج بد آن ها در ابتدای فصل باعث شد تا فتحی دستور تشکیل کمیته فنی را بدهد.

در ابتدا حضور پرویز مظلومی در این کمیته و انتخاب او به عنوان سخنگو هواداران آبی را به یاد سیاست های نادرست گذشته و نحوه تغییر سرمربی انداخت به طوری که اکثر آنه ها بر  این باور بودند که در صورت ادامه روند ابتدای فصل مظلومی جایگزین شفر خواهد شد، اما سرمربی آلمانی با کمک بازیکنان جوان مانع از فروپاشی امپراطوری خود در قلمرو آبی ها شد.

دومین هدف فتحی که بی ارتباط با به دست آوردن دل هواداران هم  نیست را باید حضوردستیاران ایرانی در این تیم دانست، طبق تصمیم مدیران بالا رتبه استقلال قرار است در آینده  یک مربی جوان ایرانی با تصمیم کمیته فنی زیر نظر شفر مشغول به کار شود.

هرچند که  تا به حال شفر پاسخ مصبتی به این تغییر نداده است، ولی به نظر می رسد گزینه مد نظر باشگاه استقلال به قدری در بین هواداران محبوب است که سرمربی تیم جرات نه گفتن به آن را ندارد، سناریو فتحی و دستیارانش این گونه چیده شده که آن ها قصد دارند برای چندمین بار به فرهاد مجیدی پیشنهاد همکاری بدهند البته این بار با یک تفاوت نسبتا بزرگ، مدیران استقلال در کنار حضور فرهاد به عنوان دستیار شفر قصد دارند تا فرزاد مجیدی را نیز جایگزین حاجیلو کنند.

به نظر می رسد بازی برد برد در باشگاه استقلال شروع شده است و فقط موافقت مجیدی باقی مانده است، حضور برادران مجیدی در استقلال هوادران را با تیم آشتی خواهد داد و شفر نیز از دست سرپرست فعلی خود خلاص خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۰۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان