//
کدخبر: ۱۵۰۶۶۹ //

افزایش ۱۱ تا ۲۷ درصدی قیمت نان در استان کرمانشاه + قیمت‌ها

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: قیمت نان در استان کرمانشاه از یکم آذر ماه از ۱۱ تا ۲۷ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۱۱ تا ۲۷ درصدی قیمت نان در استان کرمانشاه + قیمت‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود بیگلری اظهار داشت: از سال 93 تا یکم آذر ماه امسال با وجود افزایش هزینه‌های نانوایی قیمت نان در استان کرمانشاه ثابت بود و براین اساس یک تیم کارشناسی تشکیل و با تحلیل قیمت نان تصمیم به افزایش قیمت نان گرفت.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه قیمت انواع مختلف نان از یکم آذر ماه بین 11 تا 27 درصد افزایش یافته است، عنوان کرد: این افزایش قیمت در بیشتر استان‌ها اعمال شده است و قیمت نان توسط کارگروه پایش در هر استان تعیین می‌شود.

بیگلری گفت: نان سنگک از 550 تومان به 750 تومان، نان سنتی و ماشینی از 160 تومان به 200 تومان، تافتون از 260 تومان به 330 تومان، بربری از 450 تومان به 500 و نان ماشینی از کیلویی 880 تومان به 1100 تومان افزایش یافته است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بیان کرد: تا قبل از این افزایش قیمت نانوایی‌های آزادپز، آزاد بود اما بعد از این تصمیم قیمتی توسط کارگروه پایش آرد و نان برای آن‌ها مصوب شد.

وی افزود: برای نانوایان آزادپز، قیمت نان سنگک 1200 تومان، لواش سنتی و ماشینی 250 تومان، تافتون 400 تومان، بربری 400 تومان و ماشینی هر کیلو 1400 تومان تصویب شده است.

بیگلری با اشاره به اینکه به‌طور قطع افزایش قیمت در کیفیت نان نیز مؤثر است، گفت: با توجه به اینکه چندین دستگاه متولی بررسی کیفیت نان است بنابراین گشت‌های مشترکی متشکل از اداره غله، استاندارد، بهداشت و فرمانداری بازرسی از نانوایی‌ها را انجام می‌دهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۰۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان