//
کدخبر: ۵۴۸۶۴ //
طی حکمی از سوی صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه باختر؛

هادی نوروزی سردبیر تنها روزنامه غرب کشور شد

طی حکمی از سوی کامران سعادت صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه باختر، هادی نوروزی سردبیر تنها روزنامه غرب کشور شد.

هادی نوروزی سردبیر تنها روزنامه غرب کشور شد
به گزارش فرتاک نیوز،

؛ کامران سعادت صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه باختر پس از انجام این انتصاب گفت: در سال ۱۳۰۱ خورشیدی دو برادر فرهنگی که دغدغه آزادی‌خواهی در سر داشتند و به خوبی دریافته بودند که (نشر و چاپ) می‌تواند سهم بسزایی در ارتقاء و روند فرهنگی کرمانشاه داشته باشد لذا با فروش خانه و زندگی خویش مبادرت به تأسیس چاپخانه نمودند و ماشین‌آلات چاپ را از آلمان خریداری و در تاریخ ۱۸ ذیحجه ۱۳۲۰ هجری قمری (شرکت چاپ سعادت) را بنیان نهادند.

 

وی افزود: در سال ۱۳۲۸ و در همین راستا زنده‌یاد، شادروان فیض‌الله سعادت موفق به اخذ امتیاز روزنامه سعادت ایران گردید و این نشریه از سال مذکور تا سال ۱۳۴۴ به طور مرتب انتشار یافت و یکی از روزنامه‌های معتبر دهه ۲۰ تا نیمه دهه چهل محسوب می‌شد که در مدت ۱۶ سال، هفته‌ای سه شماره انتشار یافت.

 

صاحب‌امتیاز و مدیر مسئول روزنامه باختر گفت: در خلال این زمان توسط این خاندان، چاپ سعادت در کرمانشاه و سپس در اسلام‌آبادغرب و قصرشیرین شروع به فعالیت کرد که در حال حاضر مؤسسه چاپ و نشر سعادت بعنوان یک واحد بزرگ فرهنگی در کرمانشاه به فعالیت مشغول است.

 

 سعادت ادامه داد: در روز ۱۹ دی ماه سال ۱۳۶۸ باختر نیز به عنوان اولین نشریه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه استان مجوز فعالیت گرفت و تا به امروز به عنوان نشریه‌ای مردمی، معتبر دارای بالاترین تیراژ در غرب کشور به گونه‌ای مرتب و با 24 صفحه چاپ و در اختیار مردم خوب و قدرشناس کرمانشاه قرار می‌گیرد.

 

وی افزود: باختر که در واقع برند مطبوعاتی استان کرمانشاه است همواره مورد استقبال مردم قرار گرفته و این میزان استقبال مردمی از یک روزنامه در واقع زبانزد خاص و عام بوده است.

 

مدیر مسئول باختر گفت: نشریه باختر در طول 28 سال گذشته هرگز از مشی اعتدال دوری نجسته و همواره اصلی ترین دغدغه اش  پرداختن به مسائل مردم استان کرمانشاه بوده است.

 

سعادت ادامه داد: بنده در طول تمام این سال‌ها حتی یک روز نیز از باختر غافل نشده و تک تک صفحات و تمام 2500 شماره آن را با عشق و علاقه و البته خون دل خوردن به چاپ رسانده‌ام اما از آنجا که از نظر جسمانی دچار عارضه قلبی شده و دیگر همچون گذشته توان پرداختن لحظه‌ای و آنی به این روزنامه پرمخاطب و مردمی را ندارم لذا صلاح بر این دیده شد که نیرویی جوان، متخصص، تحصیل کرده و متعهد، مسئولیت این روزنامه مردمی را بر عهده بگیرد.

 

وی افزود: پس از بررسی گزینه‌های مختلف به این نتیجه رسیدیم که بهترین گزینه ممکن برای سپردن مدیریت روزنامه باختر، هادی نوروزی بود که از نیروهای جوان و البته با سابقه درخشان رسانه‌ای  در استان است که نوروزی دارای مدرک کارشناسی ارشد روزنامه‌نگاری و پذیرفته شده آزمون دکتری ارتباطات 96 است که بیش از 15 سال سابقه درخشان در حوزه رسانه‌های استان را دارد و همچنین از مدرسین دانشگاه‌های استان در رشته‌های خبرنگاری، روابط عمومی و ارتباطات می‌باشد.

 

مدیر مسئول روزنامه باختر گفت: از آنجایی که روزنامه باختر در جدیدترین رتبه‌بندی وزارت ارشاد امتیاز بسیار عالی را کسب کرده و در بین روزنامه های کشور جزء برترین‌ها قرار دارد و از سویی دیگر سال‌ها فعالیت آن مورد توجه مردم این دیار بوده، به گونه‌ای که بسیاری از صاحبنظران عرصه رسانه استان، باختر را برند مطبوعاتی استان می‌دانند لذا تصمیم بر این گرفته شد که این رسانه اثربخش در سرنوشت سیاسی اجتماعی اقتصادی و فرهنگی استان همچنان به فعالیت ممتاز خود ادامه داده و راهی را که 28 سال پیموده همچنان با دقت نظر، صحت و سرعت و البته با کیفیت بالاتری ادامه دهد.

 

فرتاک نیوز این انتصاب بجا و شایسته را به آقای هادی نوروزی و جامعه مطبوعات استان کرمانشاه تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق روز افزون برای این همکار گرامی را داریم

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان