//
کدخبر: ۴۴۱۷۳۳ //

مرد ژاپنی به دنبال داشتن ۵۴ فرزند با ۴ زن و ۲ دوست دختر

یک مرد ۳۵ ساله ژاپنی که صاحب ۳ فرزند است برای رسیدن به هدف داشتن ۵۴ فرزند، با چهار زن ازدواج کرده و دو دوست دختر دارد.

مرد ژاپنی به دنبال داشتن 54 فرزند با 4 زن و 2 دوست دختر
به گزارش فرتاک نیوز،

رسانه‌های ژاپنی اخیراً داستان جنجالی یک مرد ژاپنی ۳۵ ساله را گزارش کردند که ظاهراً چهار زن و سه فرزند کوچک دارد اما بیش از یک دهه است که بیکار بوده و زندگی و امورات همسرانش را بدون اینکه کاری انجام دهد، گذرانده است.

ریوتا واتانابه ۳۵ ساله اهل ساپورو در جزیره هوکایدو ژاپن که دارای ۴ همسر هم هست به دلیل سبک زندگی نامتعارف‌اش یک شبه در کشور خود به یک شخص معروف تبدیل شده است.

طبق گزارش‌ها، واتانابه با سه فرزند از چهار همسر خود، که با یکدیگر خوب کنار می‌آیند زندگی می‌کند و برای بیشتر نیازهای مالی خانواده به آنها متکی است، زیرا در ۱۰ سال گذشته شغلی نداشته است و همین مسئله باعث شده تا لقب خوش‌شانس‌ترین مرد چند زنه دنیا را به او بدهند، چراکه نه تنها کاری برای جلب رضایت همسرانش نمی‌کند بلکه هزینه‌های زندگی اش را نیز، ۴ زن جوان او تامین می‌کنند.

زندگی روزمره این خانواده چند همسری اخیراً در برنامه خبری AbemaTV ژاپن نمایش داده شد و بحث‌های داغی را در ژاپن به راه انداخت، کشوری که چندهمسری رسما در آن ممنوع است.

چهار همسر واتانابه گفتند که از همان ابتدا می دانستند که تنها شریک عاشقانه او نخواهند بود و او بیکار است، اما با هیچ یک از این دو واقعیت مشکلی نداشتند. آنها با هم کار می‌کنند تا حدود ۸۵۰ هزار ین (۵۸۶۰ دلار) هزینه‌های ماهانه خانواده را پوشش دهند، در حالی که شوهرشان کارهای خانه را انجام می‌دهد.

خود این مرد چند زنه، در صحبت هایش عنوان کرده است که ۴ همسر دارد ولی در ویدئوی منتشر شده از او همسرانش، همسر چهارمش حضور ندارد.

او از همسر اول خود یک فرزند دو ساله و یک ساله و از همسر دوم خود یک فرزند ۵ ماهه دارد و دلیل زندگی جداگانه همسر چهارمش در خانه دیگری را مشخص نکرد.

واتانابه گفت: "من فکر می‌کنم چندهمسری مشکلی ندارد." او به شوخی به خبرنگاران گفت که می‌خواهد با داشتن ۵۴ فرزند تاریخ ساز شود و رکورد توکوگاوا ایناری را که ۵۳ فرزند داشت بشکند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان