//
کدخبر: ۴۵۰۷۴۲ //

نوروز کجا بریم؟ بهترین رستوران تهران برای ایام نوروز

این روزها به‌دلیل مشغله‌های کاری یا زندگی‌های آپارتمانی و فضاهای بسته و کوچک خانه‌ها، خیلی از افراد دوست دارند تا مهمانی‌ها و دیدارهای خود را در رستوران‌هایی دنج و دوست‌داشتنی برگزار کنند. با این کار به‌‌جای اینکه ساعت‌های طولانی مشغول آماده‌سازی غذا و مخلفات پذیرایی و... و تمیزکاری‌های بعد از هر مهمانی باشید، می‌توانید ساعت‌های بیشتری از تعطیلات سال نوی خود را در کنار خانواده و دوستان‌تان بگذرانید و لذت بیشتری از فرصت محدود فراغت از کار خود ببرید.

نوروز کجا بریم؟ بهترین رستوران تهران برای ایام نوروز
به گزارش فرتاک نیوز،

تعطیلات نوروزی اصلی‌ترین و مهمترین تعطیلات در تقویم ایرانی‌ها حساب می‌شود. آغاز بهار و سال نو که همیشه با شادی و مهمانی رفتن و دید و بازدید دوستان و آشنایان همراه است.

در اصل دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه که معمولا هم به‌صرف شام یا ناهار هستند، از قدیم پای ثابت برنامه‌های نوروزی خانواده‌های ایرانی است. منتها این روزها به‌دلیل مشغله‌های کاری یا زندگی‌های آپارتمانی و فضاهای بسته و کوچک خانه‌ها، خیلی از افراد دوست دارند تا مهمانی‌ها و دیدارهای خود را در رستوران‌هایی دنج و دوست‌داشتنی برگزار کنند.

با این کار به‌‌جای اینکه ساعت‌های طولانی مشغول آماده‌سازی غذا و مخلفات پذیرایی و... و تمیزکاری‌های بعد از هر مهمانی باشید، می‌توانید ساعت‌های بیشتری از تعطیلات سال نوی خود را در کنار خانواده و دوستان‌تان بگذرانید و لذت بیشتری از فرصت محدود فراغت از کار خود ببرید. درضمن وقتی فرصت سفر و زدن بیرون از شهر را به هردلیلی نداریم، گشت‌وگذار در مکان‌های عمومی شهری آن هم در روزهای خلوتی و بدون ترافیک می‌تواند گزینه خوبی برای برنامه تعطیلات باشد. برای همین هم در این مقاله بهترین رستوران برای ایام نوروز را به شما معرفی می‌کنیم.

مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده بهترین گزینه برای گشت‌وگذارهای شهری در عید

مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده با داشتن ده شعبه‌ در استان‌های مختلف کشور (تهران، مازندران، گیلان، البرز و اصفهان) یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های عیدانه شما خواهد بود. برای یک شام عاشقانه دو نفره یا یک جمع خانوادگی و حتی دورهمی دوستانه، همیشه می‌توانید از بین 10 شعبه رستوران‌کافه‌های ارکیده، فضای مورد علاقه خود را پیدا کنید.

چه به دنبال یک رستوران کلاسیک با یک سالن سرپوشیده در یک پنت‌هاوس با نمای کاملی از شهر برای یک شام خانوادگی باشید یا یک فضای باز مثل روف گاردن و آلاچیق و حتی نشستن روی تخت‌های سنتی را برای دیدارهای نورزی خود ترجیح ‌دهید، می‌توانید گزینه مورد نظر خود را در بین شعبه‌های رستوران‌کافه‌ ارکیده پیدا کنید. حتی می‌توانید مهمانی پایان سال شرکت خود را در یکی از سالن‌های اختصاصی این شعبه‌ها برگزار کنید و یک دورهمی سازمانی عالی برای شروع سال کاری جدید تدارک ببینید.

همچنین امکانات رفاهی ویژه‌ای مثل پارکینگ اختصاصی، خانه بازی کودکان و حتی صندلی کودک و مسیر ویژه ویلچر برای مشتریان رستوران‌کافه‌های ارکیده فراهم شده تا یک تجربه عالی و خاطره‌انگیز از نوروز 1403 داشته باشید.

خدمات ویژه رستوران‌کافه‌های ارکیده برای نوروز 1403

مجموعه شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده درست مثل هر مناسبت دیگری، خدمات و برنامه‌های ویژه‌ای را برای ایام نوروز تدارک دیده‌اند تا بتوانند بهترین میزبانی را از شما و مهمانان عزیزتان داشته باشند. مخصوصا که امسال دو مناسبت مهم ملی و مذهبی برای ایرانی‌ها یعنی نوروز و ماه مبارک رمضان با هم همزمان شده‌اند و دیدوبازدیدهای عید معمولا با ضیافت افطار همراه خواهد بود. انواع خدمات رستوران‌کافه‌های ارکیده برای نوروز رمضانی 1403 شامل موارد زیر است:

منوی خاص از بهترین غذاهای نوروزی

معمولا هر مناسبت خاص تقویم، مخصوصا مناسبت‌هایی به اهمیت نوروز، هرکدام سفره و غذاهای خاص خودشان را دارند. اصلا یکی از جذابیت‌های نوروز انواع خوراکی‌ها و غذاهای خاص عید است. از شیرینی‌های مختلف گرفته تا غذاهای مخصوص شب عید و... برای همین هم رستوران‌کافه‌های ارکیده منویی متنوع و خوش‌آب‌ورنگ از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و همچنین غذاهای خاص نوروزی مانند؛ سبزی پلو با ماهی و فسنجان برای مهمانان نوروزی خود آماده کرده است.

درضمن انواع کباب همچون کباب بره، سلطانی، برگ، بختیاری، کباب شاندیز مخصوص ارکیده، کباب کوبیده، انواع جوجه کباب، ماهی قزل آلا، باقالی پلو با ماهیچه، جوجه چینی و زرشک‌پلو با مرغ را هم می‌توانید از منوی نوروزی ارکیده انتخاب کنید.

پک‌ افطاری داخل سالن و بیرون‌بر

ماه رمضان ماه مهمانی خداوند است و برای همین هم سفره‌های افطاری ماه رمضان با انواعی از خوراکی‌ها و دسرهای خوشمزه معمولا با سفره‌های دیگر ماه‌های سال متفاوت است. مثلا علاوه بر وعده‌های غذایی، انواع سوپ، پیش غذا، دسرها و نوشیدنی‌های مخصوص هم برای باز کردن روزه مناسب ضیافت‌های افطاری حتی خانودگی و خودمانی هستند. به‌همین دلیل مجموعه رستوران‌کافه‌های‌های ارکیده در نوروز 1403علاوه بر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به‌عنوان غذای اصلی یک بسته پذیرایی ویژه روزه‌داران هم در منو قرار داده است و به این ترتیب به عنوان گزینه مناسب رستوران برای افطار هم پیشنهاد ویژه‌ای است.

پَک‌های افطاری سالنی و بیرون‌بر رستوران‌‌کافه‌های ارکیده شامل؛ نان تازه سنگک، پنیر، کره، مربا، گردو، خرما، بامیه، چایی فنجانی و همچنین دسرهایی مثل شله‌زرد، حلوا و فرنی می‌شود.

تم نوروزی و اجرای موسیقی زنده

یکی ازاصلی‌ترین نمادهای حال و هوای نوروز سفره هفت‌سین است. مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده هم با اجرای تم نوروزی در فضای شعب ارکیده و یک سفره هفت‌سین زیبا مهمانی عیدانه شما در رستوران را بیش از بیش بهاری ‌می‌کند. درضمن مثل همیشه برای تکمیل شدن جشن و سرور عید نوروز اجرای موسیقی زنده با ملودی ملایم و کلاسیک ایرانی، محافل نوروزی شما عزیزان را گرم می‌کند.

نحوه سفارش و یا رزرو میز در رستوران‌کافه‌های ارکیده

برای کسب اطلاعات بیش‌تر و رزرو میز یا سالن‌های اختصاصی رستوران‌کافه‌های ارکیده کافی است با شماره ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ و یا شماره‌های ارتباطی شعب تماس بگیرید یا به‌صورت حضوری به شعبه موردنظرتان سر بزنید.

ردیف

نام شعبه

شماره تماس

1

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران)

021-34122

2

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)

026-34123

3

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران)

021-65251616

4

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)

021-88885300

5

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی)

011-54612212

6

شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان)

013-44404645

7

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ)

013-45644480

8

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر)

021-72146

9

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه)

021-79397

10

ارکیده اکسپرس شعبه هروی (بیرون‌بر)

021-78719

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۷۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان