//
کدخبر: ۴۴۱۷۹۶ //

معرفی بهترین کافه های ساحلی استانبول

استانبول یک شهر محبوب در کنار دریای اژه و دریای سیاه است که به‌خاطر کافه‌های متنوع و چشم‌اندازهای زیبای ساحل شهرت دارد.

معرفی بهترین کافه های ساحلی استانبول
به گزارش فرتاک نیوز،

گردشگران می‌توانند در کافه‌ها و رستوران‌های متعدد در نزدیکی خطوط ساحلی، استراحت کنند. ️ استانبول به‌خاطر کباب‌هایش نیز معروف است، اما توصیه می‌کنیم برای کسب تجربه‌ای لذت‌بخش، در کافه‌‌های ساحلی این شهر گشت‌وگذار کنید.

اگر هوس خوردن غذاهای دریایی و تماشای منظره‌ای دوست داشتنی دارید، در این مقاله شما را با برخی از بهترین رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی استانبول آشنا می‌کنیم.

Beach cafes in Istanbul
Beach cafes in Istanbul

۱. کافه رستوران بالیکچی صاباحاتین (Balıkçı Sabahattin)

کافه رستوران معروف بالیکچی صاباحاتین در منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول واقع شده است. این مکان به سرپرستی ساباهتین و پسرانش، غذاهای خانگی لذیذی را سرو می‌کند. یکی از ویژه‌ترین غذاها در این رستوران، ماهی کبابی است. فضای دنج رستوران با فضای سبز زیبا مزین شده است. این رستوران، همه‌روزه از ساعت 7 صبح تا 12 نیمه‌شب پذیرای مهمانان است.

۲. رستوران دل مار (Del Mare)

رستوران دل مار یک رستوران غذاهای دریایی استاندارد اروپایی است که در سمت آناتولی استانبول واقع شده است و فضایی آرام و مناظر زیبا را برای یک تجربه غذاخوری لذت‌بخش ارائه می‌دهد.

۳. کافه رستوران ماوی بالیک (Mavi Balik)

یکی از رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی استانبول که حتماً توصیه می‌کنیم حتماً بعد از خرید بلیط تهران استانبول و سفر به این شهر به آن مراجعه کنید، ماوی بالیک است. رستوران Mavi Balik یکی از برترین رستوران‌های ساحلی استانبول است که از سال 1995 خدمات ارائه می‌کند. این رستوران که به مهمان‌نوازی و کارکنان حرفه‌ای خود معروف است، منوی متنوعی با غذاهای محبوب دارد.

این رستوران هم در فضای سرپوشیده و هم در فضای باز با چشم‌انداز مناظر خیره کننده از دریا خدمات ارائه می‌دهد. اگرچه رستوران ارزانی نیست، اما کیفیت غذای این رستوران نسبتاً خوب است. این رستوران، همه‌روزه از ساعت 12 ظهر تا 1 بامداد باز است.

۴. کافه ویلا بسفر (Villa bosphorus)

کافه ویلا بسفر تجربه غذاخوری فوق‌العاده‌ای را در کنار ساحل در استانبول با چشم‌اندازی خیره‌کننده از غروب خورشید ارائه می‌کند. این رستوران که در منطقه بیلربی استانبول واقع شده است، خدمات عالی و منویی با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. اگر در هتل سکودار استانبول اقامت دارید، می‌توانید به‌راحتی در عرض چند دقیقه به این جاذبه ساحلی برسید.

۵. کافه رستوران 360 Istanbul

برای کسب تجربه غذای دریایی دیگری با منظره‌ای خیره‌کننده، در میان کافه‌های ساحلی استانبول، از کافه رستوران 360 Istanbul دیدن کنید که در طبقه بالای یک برج بلند قرار دارد. از آنجا می‌توانید از مناظر باشکوه تنگه بسفر، دریای مرمره و کلیسای سنت آنتونی شگفت‌زده شوید و از انواع غذاهای دریایی، کباب‌ها و غذاهای سنتی ترکی لذت ببرید. این رستوران در خیابان استقلال، منطقه بیوگولو واقع شده است و از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 12 ظهر تا 2 بامداد و جمعه‌ها از ساعت 12 ظهر تا 4 صبح باز است.

Istanbul 360 beach restaurant cafe
Istanbul 360 beach restaurant cafe

۶. کافه رستوران حرم استانبول

در کافه رستوران حرم استانبول، یک رستوران غذاهای دریایی واقع در استانبول، در فضای سلطنتی عثمانی غرق شوید. این غذاخوری نفیس منوی کاملی را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد و تجربه‌ای لذت‌بخش را تضمین می‌کند. این رستوران همه‌روزه از ساعت 7 صبح تا 12 بعدازظهر پذیرای مهمانان است.

۷. کافه رستوران آهیرکاپی بالیکچسی (Ahirkapi Balikcisi)

پس از کاوش در جاذبه‌های تاریخی و توریستی اطراف، اگر به دنبال کافه‌های ساحلی استانبول هستید، به این مکان دنج سفر کنید، جایی که همسر صاحب آن انواع غذاهای سنتی و دسرهای محلی را آماده می‌کند. این رستوران جذاب را می‌توانید در محله جانکوتران، سمت راست خیابان فاتح بیابید. این کافه‌رستوران، همه‌روزه از ساعت 13 تا 23 باز است.

۸. کافه‌رستوران کی یی (Kiyi Restaurant)

بیایید و جذابیت ساحلی استانبول را در رستوران Kiyi کشف کنید، یک مکان تاریخی که از سال 1964 فعال است و به‌دلیل طبخ انواع غذاهای دریایی مشهور است. ساکنان محلی نیز به این غذاخوری سرمی‌زنند. فضای رستوران با دیوارهای چوبی زیبایی که با نقاشی های خاص شخصیت‌های معروف ترکیه تزئین شده است، طراحی شده‌ است. در این مکان، در حین تماشای منظره دریای مسحورکننده، از صرف غذاهای سرد و گرم لذیذ، لذت ببرید.

۹. کافه‌رستوران ماربلا (Marbella)

ماربلا که در امتداد ساحل دریای مرمره قرار دارد، یکی از کافه‌های ساحلی استانبول است که به‌عنوان یک مقصد برتر غذاخوری غذاهای دریایی معرفی می‌شود. این رستوران علاوه بر غذاهای لذیذش، مجموعه‌ای از دسرها، چای و عصرانه‌های سنتی ترکی را نیز ارائه می‌دهد. Marbella با داشتن غذاهای با کیفیت بالا و طیف وسیعی از امکانات رفاهی مانند پارکینگ رایگان، رزرو و محل اقامت برای خانواده‌ها، خلوتگاهی دلپذیر است که تنها چند دقیقه با مسجد نمادین ایاصوفیه فاصله دارد.

بعد از خرید بلیط هواپیما خارجی استانبول و سفر به این شهر پرجاذبه، اگر به دنبال یک کافه ساحلی جذاب نزدیک ایاصوفیه هستید، حتماً به این مکان مراجعه کنید.

Cafe Restaurant Marbella Istanbul
Cafe Restaurant Marbella Istanbul

۱۰. کافه رستوران برج دختر (Kız Kulesi)

برای صرف یک ناهار خوشمزه و واقعاً رمانتیک در مکانی منحصربه‌فرد که در آن اروپا با آسیا تلاقی پیدا می‌کند، از رستوران Kız Kulesi دیدن کنید. این رستوران که به‌خاطر اهمیت تاریخی و فرهنگی‌اش شناخته می‌شود، در منطقه سالاجاک و اسکودار قرار دارد و نوید یک شب خاطره‌انگیز را می‌دهد.

۱۱. کافه رستوران سامیت (Summit)

کافه رستوران مجلل سامیت یکی از کافه‌های ساحلی استانبول است که بر فراز عمارتی مرتفع واقع شده است. این رستوران، علاقه‌مندان به غذاهای دریایی در استانبول را خوشحال می‌کند، چشم اندازی خیره‌کننده از شهر را ارائه می‌دهد. از منوی کامل ناهار و شام آن‌ها همراه با سرویس میز مثال‌زدنی لذت ببرید. پارکینگ رایگان و اینترنت بی‌سیم به جذابیت این مؤسسه می‌افزاید.

۱۲. کافه رستوران یاکاموس تراس (Yakamoz Terrace)

کافه رستوران یاکاموس که یکی از مکان‌های معتبر در منطقه است، منوی متنوعی ارائه می‌دهد و به‌عنوان یکی از برترین رستوران‌های منطقه مورد احترام است. گزینه صبحانه آن طرف‌داران خاصی را به خود جلب کرده است. موقعیت عالی آن به مشتریان اجازه می‌دهد تا پس از صرف یک وعده غذایی رضایت‌بخش، جاذبه‌های تاریخی و توریستی اطراف را کشف کنند.

کلام آخر

سفر به استانبول، جذابیت‌ها و ویژگی‌های خاصی دارد. استانبول برای هر فردی حال و هوای خاصی دارد. برخی از افراد به دلیل علاقه به مناظر ساحلی، ترجیح می‌دهند در کافه‌های ساحلی استانبول استراحت کنند. در این مقاله سعی کردیم در مورد بهترین کافه‌رستوران‌های ساحلی استانبول توضیحاتی ارائه دهیم. لذت صرف یک وعده غذایی یا نوشیدن چای و قهوه در کنار تماشای مناظر ساحلی استانبول، دوچندان می‌شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۷۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان