//
کدخبر: ۴۲۹۸۵۵ //

تور اسپانیا تجربه سفری حیرت انگیز

اسپانیا شاید از آن دسته تورهایی نباشد که در آرزویش زندگی کنید ولی معمولاً آنهایی که به این کشور زیبا سفر کردند آن را به یاد ماندنی‌ترین سفر خود می‌دانند.

تور اسپانیا تجربه سفری حیرت انگیز
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه قصد داریم اطلاعاتی را در خصوص این تور در اختیارتان بگذاریم تا با این کشور رویایی بیشتر آشنا شوید.

تور اسپانیا جزو محبوب‌ترین تورهای اروپا می‌باشد. در کشور اسپانیا شاهد محله‌های بومی، موسیقی فلامینگو، برگزاری فستیوال‌های مختلف و غیره خواهید بود. با دریافت ویزای شینگن اسپانیا، دشواری شما برای دریافت این ویزا به حداقل می‌رسد. چرا که آژانس هواپیمایی مورد نظر کارهای شما را پیگیری می‌کند. البته لازم است بدانید که دریافت ویزای شینگن اسپانیا راحت‌تر از کشورهای اروپایی دیگر می‌باشد. اما همین که با آژانس‌های هواپیمایی سفر کنید، دریافت ویزا برای شما راحت‌تر می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های خرید تور اسپانیا کاهش هزینه‌های سفر می‌باشد. چرا که این سفر به صورت گروهی برگزار می‌شود و هزینه‌ها در آن کاهش پیدا می‌کند.

ایرلاین های مختلف برای سفر به اسپانیا

ایرلاین های برگزار کننده تور به اسپانیا، قطر، امارات و ترکیش می‌باشند. قطعاً بهترین کیفیت پرواز را ایرلاین ترکیش دار.د ولی قیمت این ایرلاین در مقایسه با ایرلاین‌های دیگر گران‌تر می‌باشد. در رده بعدی ایرلاین‌ها قطر و امارات وجود دارد که قیمتشان ارزان‌تر نسبت به سایر ایرلاین ها می‌باشد. چرا که این ایرلاین‌ها در امارات و قطر توقف دارند و بعد به سمت کشور اسپانیا حرکت می‌کنند.

اگر در خصوص ساعت پرواز این ایرلاین‌ها سوال دارید لازم است بدانید پرواز این ایرلاین‌ها معمولاً ۹ ساعت به طول می‌انجامد. در حالی که در سفر با ترکیش تنها ۷ الی ۸ ساعت در راه خواهید بود. معمولا ایرلاین‌های قطر و امارات در کشور مادر توقف خواهند داشت و همین مورد باعث طولانی‌تر شدن ساعت پرواز می‌شود. در نتیجه زمانی که در هواپیما هستید کمتر از میزان بیان شده می‌باشد.

قیمت تور اسپانیا

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم قیمت تور به اسپانیا نسبت به تورهای دیگر ارزان‌تر می‌باشد. توجه داشته باشید اسپانیا به دلیل اینکه در قاره اروپا برگزار می‌شود تور ارزانی نیست، ولی با توجه به کشورهای همسایه‌اش ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

در ضمن لازم است توجه داشته باشید هزینه‌هایی مانند هزینه خوراک، هتل و هواپیما در اسپانیا ارزان‌تر از کشورهای اروپایی دیگر می‌باشد و همین مورد یک مزیت برای این کشور به حساب می‌آید. اگر به دنبال خرید توری ارزان هستید پیشنهاد می‌کنیم از خرید تورهای ترکیبی خودداری کنید.

تورهایی مانند، تور تلفیقی اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و غیره. خرید این تورها باعث افزایش قیمت می شود. در ضمن در تورهای ترکیبی شما باید هزینه ترانسفر را نیز پرداخت کنید. به طور مثال اگر کشوری مثل فرانسه در میان مقاصدتان وجود دارد باید هزینه اقامت و هتل را هم در این مقصد بپردازید. از دیگر مواردی که در قیمت تور به اسپانیا تاثیرگذار می‌باشد، تعداد روزهای اقامت شما در این کشور است. هر چقدر روزهای اقامتتان کمتر باشد قیمت این تور نیز کاهش پیدا می‌کند. یکی دیگر از عواملی که در قیمت تور به اسپانیا تاثیرگذار می‌باشد ایرلاین انتخابی شماست. اگر پرواز ارزان‌تری انتخاب کنید قیمت نهایی تور نیز به طبع کاهش پیدا می‌کند.

هتل های اسپانیا

لازم است بدانید اسپانیا دارای هتل‌های با کیفیتی می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به این کشور هتلی را انتخاب کنید که نزدیک محله رامبلا باشد. این محله دارای جاذبه‌های دیدنی بسیاری می‌باشد. یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید تور و انتخاب هتل باید به آن توجه داشته باشید این است که اسپانیا به قدری جاذبه‌های دیدنی دارد که شما فرصت چندانی برای اقامت در هتل پیدا نمی‌کنید. در نتیجه اگر اقدام به انتخاب هتل‌های ارزان و یا حتی سه ستاره تا چهار ستاره نمایید، انتخاب بسیار هوشمندانه‌تری می‌باشد.

برای بسیاری از افراد مهم است که هتلی که خریداری می‌کنند دارای استانداردهای اولیه باشد. هتل‌های گران قیمت، چندان طرفداری ندارد. برای انتخاب هتل‌هایی با استانداردهای اولیه تنها لازم است با مشاوران و کارشناسان خبره آژانس‌های هواپیمایی در ارتباط باشید تا از تجربه آنها در این زمینه استفاده نمایید.

نکاتی که در سفر به تور اسپانیا لازم است تا بدانید

از مهم‌ترین مواردی که در سفر به اسپانیا باید بدانید این است که اگر ویزای شنگن را از مبدا اسپانیا دریافت کنید، حتماً باید از خاک اسپانیا وارد اروپا شوید. اما خروجتان می‌تواند از کشورهای دیگر نیز اتفاق بیفتد. در نتیجه با خرید تور این کشور، ویزای شنگن اسپانیایی شما از شهر بارسلون آغاز می‌شود. بهترین وسیله برای جابجایی در اسپانیا، اتوبوس و مترو می‌باشد و اگر هتل تان در مرکز شهر واقع شده است به راحتی می‌توانید از این وسایل نقلیه استفاده کنید.

در سفر به اسپانیا سعی کنید تعداد روزهای اقامتتان را جوری انتخاب کنید تا امکان تماشای جاذبه‌های دیدنی این شهر برای شما میسر باشد. البته همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم جاذبه‌های این کشور به قدری زیاد می‌باشد که شاید ماه‌ها زمان ببرد تا امکان تماشای تمامی جاذبه‌های آن وجود داشته باشد. اما سعی کنید جاذبه‌هایی که مورد علاقه‌تان می‌باشد را انتخاب کنید و تعداد روزهای اقامت خود را با توجه به آن مشخص کنید.

اسپانیا نیز مانند بقیه کشورهای اروپایی دارای آب و هوای متنوعی می‌باشد و معمولاً تابستان یکی از پرطرفدارترین فصل‌ها برای سفر به این کشور دوست داشتنی می‌باشد. اما اگر ترجیح می‌دهید در زمان خلوتی و خنکی به این کشور زیبا سفر کنید پیشنهاد می‌کنیم پاییز و یا بهار را از دست ندهید.

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تور های لوکس اروپایی

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای اروپایی، با بالاترین کیفیت ممکن، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای اطلاع از قیمت تور اسپانیا نوید گشت و جزئیات آن می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید و ابهامات خود را برطرف نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۸۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان