//
کدخبر: ۴۲۷۶۵ //

عکاسی در این شهر زیبای سوییس ممنوع شد!

امروزه به لطف اینترنت و تصاویر و عکس هایی که از هر شهر و دیاری در فضای اینترنت گرفته و گذاشته شده می توان در تصاویر به جایی که می خواهیم سفر کنیم. یکی از کشورهای اروپایی ای که حتی دیدن تصاویر آن شما را ترغیب به سفر می کند، کشور سوییس است. تصاویری محسور کننده و چشم نواز که حتی دیدن آن هم کافیست تا شما را فورا وسوسه به سفر به سوییس کند. البته در این میان، افرادی هم هستند که با نارحتی به این تصاویر خیره می شوند و از اینکه نمی توانند به چنین جایی سفر کنند، ناراحت می شوند و دقیقا همین موضوع باعث شده تا عکاسی در یکی از زیباترین مناطق سوییس ممنوع شود.

عکاسی در این شهر زیبای سوییس ممنوع شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

در اقدامی جدید، یکی از شهرهای بسیار زیبای سوییس به نام برگان، عکاسی از منظره های شهری و طبیعی را ممنوع کرده چرا که مسئولان آن اعتقاد دارند که منتشر کردن این عکس ها باعث حس غبطه خوردن در بعضی از افرادی می شود که نمی توانند به این شهر سفر کنند. این قانون تا جایی جدی شده است که هر گونه تخلف از آن، پیگرد قانونی دارد!

اگر شانس این را داشتید که به بهشت کوچک، برگان در سوییس سفر کنید و احساس کردید که نمی توانید جلوی خودتان را برای گرفتن چند عکس و به یادگار نگه داشتن آنها و یا نشان دادن آنها به دیگران بگیرید، باید به این نکته توجه کنید که این قانون اصلا شوخی بردار نیست و هر گونه سرپیچی از ان می تواند باعث جریمه های مالی شود طوری که مجبور شوید به ازای هر عکس، ۵ دلار یا بیشتر بپردازید.

البته سیاست های نهفته مسئولان شهر برگان در سوییس را هم نمی توان نادیده گرفت به این معنی که این کار ممکن است برای محبوب تر کردن شهر در نظر گردشگران و جذب توجه بیشتر مردم بوده باشد. البته به نظر می آید که از نظر بعضی از مردم، این کار سوییس کاری بیهوده و بی معناست و حتی خیلی از کاربران شبکه های اجتماعی، اقدام این شهر سوییسی را با اقدام های کره شمالی یکی دانسته اند!

اما هیچ کدام از این حرف ها باعث نشده است تا ساکنان شهر از این کار خود عقب نشینی کنند و حتی شهردار برگان از ناسا خواسته است تا تمام عکس های هوایی ای که از این شهر وجود دارد را تار و یا حذف کنند تا مردمی که نمی توانند به آنجا سفر کنند، دچار احساس ناراحتی نشوند.

picture

منبع: الی گشت
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان