//
کدخبر: ۴۲۴۶۵۳ //

پاییز یا زمستان؛ چه موقع به کیش سفر کنیم

پاییز یا زمستان؛ چه موقع به کیش سفر کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

می خواهید به کیش سفر کنید؛ اما نمی دانید پاییز بهتر است یا زمستان؟ مقاصدی مانند کیش، یک زمان خاص برای سفر دارند و در همه فصل ها موقعیت آن‌ها برای مسافران مناسب نیست؛ همین موضوع باعث می شود افراد در انتخاب بهترین فصل برای سفر به این مناطق دچار تردید شوند. 

از طرفی موضوعات دیگری مانند رزرو هتل در کیش نیز شرایط سفر را برای افراد تغییر می دهند؛ برای مثال هزینه رزرو اقامتگاه های این جزیره در بعضی فصل ها بیشتر و در بعضی دیگر کمتر می شود و همین مسائل کوچک می تواند تاثیر بسیار مهمی در نحوه مسافرت افراد داشته باشد. در این مقاله با بررسی نکات مختلف به شما می گوییم که پاییز برای سفر به کیش بهتر است یا زمستان.

از بین پاییز و زمستان کدام فصل بهتری برای سفر به کیش محسوب می شود؟

پاسخ این سوال به موضوعات مختلفی بستگی دارد. در ادامه همه این موارد را بررسی می کنیم.

به دنبال سفری ارزان هستید؟

اگر می خواهید سفر ارزانی داشته باشید و بهترین هتل های کیش را با قیمت هایی مناسب تر برای خود رزرو کنید، فصل پاییز بهتر از زمستان است. از آنجایی که این فصل آغاز بازگشایی مدرسه ها است؛ خانواده های کمتری شرایط سفر دارند و همین مسئله موجب کاهش هزینه ها می شود. مناسب ترین ماه پاییز از نظر قیمتی هم مهر است؛ زیرا از آبان ماه، آب و هوای کیش آرام آرام خنک تر می شود و مسافران بیشتری برای سفر به این جزیره اقدام می کنند.

از طرفی دیگر، شرکت های گردشگری به دلیل کاهش مسافران در فصل پاییز، تخفیف های هیجان انگیزی را تدارک می بینند؛ برای مثال قیمت بلیط هواپیما کیش را کاهش می دهند. به صورت کلی همه این موضوعات در کاهش هزینه های سفر به کیش موثر است.

شرایط اقلیمی کیش اهمیت زیادی برایتان دارد؟

آب و هوای این جزیره در زمستان به خصوص در ماه اسفند عالی است؛ در این ماه دیگر نه از گرمای شرجی تابستان خبری است، نه از بارندگی های شدید پاییز. بدون اغراق در فصل زمستان می توانید یک سفر رویایی به کیش داشته باشید. از طرفی تفریحات آبی در این فصل لذت بیشتری دارند و بسیاری از لباس های زمستانی با تخفیف های عالی به مشتریان ارائه می شوند.

حال با همه این توضیحات، شما هستید که باید بگویید کدام فصل برای سفرتان بهتر است.

نکات مهمی که باید قبل از هر اقدامی برای سفر به کیش، از آن ها آگاه باشید

این نکات را به خاطر بسپارید.

شنا کردن در همه جا آزاد نیست

یکی از مهم ترین تفریحات مسافران در کیش، شنا و آب تنی است؛ اما اغلب افراد نمی دانند که این کار در همه سواحل و نقاط جزیره آزاد نیست و حتی در بعضی از مکان ها جریمه هم دارد. پیشنهاد می کنیم به جای شنا در سواحل کیش، به پلاژ مخصوص آقایان و خانم ها بروید.

حتما از غذاهای محبوب محلی میل کنید

اگر برای تمام وعده های غذایی خود به رستوان می روید، غذاهای محلی این جزیره را نیز تجربه کنید. بسیاری از مسافران اغلب در رستوران، همان غذاهای همیشگی را انتخاب می کنند؛ اما توصیه ما به شما این است که خود را از طعم و عطر خاص غذاهای محلی کیش محروم نکنید.

در ساعات مناسب به مراکز خرید بروید

مراکز خرید کیش فقط تا ساعت 16 باز هستند؛ به همین دلیل باید پیش از بسته شدن آن ها، کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنید.

در سفر پاییزی احتمال هر چیزی را بدهید

به خاطر داشته باشید در پاییز، شرایط اقلیمی کیش نوسان زیادی دارد. اگر در پاییز سفر کنید، ممکن است خوش شانس باشید و منظره های زیبایی را ببینید، در عین حال نیز امکان دارد در طول سفرتان، شرایط آب و هوا به قدری بد باشد که حتی از هتل خارج نشوید. با این اوصاف آمادگی بروز هر اتفاقی را داشته باشید.

رزرو هتل و خرید بلیط را از قبل انجام دهید

فرقی نمی کند در کدام فصل سال، قصد سفر داشته باشید؛ زیرا به صورت کلی باید از چند هفته قبل از پروازتان، بلیط و هتل را رزرو کنید. انجام این کار، میزان خطاهای شما را در روز سفر را کاهش می دهد.

برای کاهش هزینه ها از تور استفاده کنید

بسیاری از تورهای سفر به کیش، خدمات خود را با قیمت های مناسبی به مشتریان ارائه می کنند. استفاده از تور مزیت های دیگری هم دارد؛ برای مثال طی سفر می توانید دوستان جدیدی پیدا کنید و بدون هیچ چالشی از بابت پیدا کردن آدرس و نشانی مناطق گوناگون، از جاهای دیدنی کیش بازدید داشته باشید.

مراکز خرید کیش در پاییز تخفیف هایی عالی دارند

اغلب مراکز خرید این جزیره در پاییز و تابستان، تخفیف های عالی به مشتریان ارائه می دهند، از آنجا که کیش منطقه آزاد است، اغلب محصولات آن گران قیمت هستند؛ اما اگر در پاییز سفر کنید، می توانید کالاهای مختلف را با قیمت ارزان‌تری بخرید.

اسفند، فصل شلوغی کیش

اواخر زمستان شرایط جوی کیش بسیار بهتر از دیگر فصل ها است؛ پس اگر از ازدحام جمعیت لذتی نمی‌برید، اسفند را برای سفر انتخاب نکنید.

از قبل درباره هتل های کیش تحقیق کنید

در جزیره کیش هتل های متعددی وجود دارند که اغلب امکانات مناسبی در اختیار مسافران قرار می دهند؛ اما شرایط آن ها با یکدیگر فرق دارد. پیشنهاد می کنیم حتما از قبل، قیمت ها و امکانات کلی اقامتگاه ها را با هم مقایسه کنید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید.

تجربه بهترین سفر به کیش با استفاده از خدمات فلای تودی

فلای تودی یکی از شرکت های گردشگری آنلاین در ایران است که انواع خدمات مربوط به سفر مانند رزرو هتل ، خرید بلیط هواپیما و غیره را به افراد ارائه می کند. این شرکت به صورت 24 ساعته نیز آماده پاسخگویی به سوالات مسافران است تا در صورت بروز هرنوع مشکلی، آن ها را راهنمایی کند. اگر قصد دارید در زمستان یا پاییز پیش رو، یک برنامه سفر تدارک ببینید، بهتر است کارهای مهمی همچون رزرو بهترین هتل های کیش را به فلای تودی بسپارید تا دغدغه فکری کمتری داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۶۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان