//
کدخبر: ۶۴۸۹۱ //
تقبل تمامی هزینه های درمانی ، رفاهی و تحصیلی

مهندس شکری: نمی گذارم هانیه و خانواده اش هیچ گونه مشکلی داشته باشند/ لبخند بر لبان قهرمان شهر زلزله زده سرپل ذهاب+فیلم

مدیرعامل نیکوکار شرکت جهان فولاد با عیادت از هانیه دختر قهرمان این روزهای کشور، او را مورد حمایت مالی از همه لخاظ قرار داد.

مهندس شکری: نمی گذارم هانیه و خانواده اش هیچ گونه مشکلی داشته باشند/ لبخند بر لبان قهرمان شهر زلزله زده سرپل ذهاب+فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

هانیه یزدان شناس، دختر قهرمان کرمانشاهی که بواسطه نجات خواهر کوچکش از زیر آوار زلزله سرپل ذهاب قطع نخاع شده و در بیمارستان بستری می باشد، این روزها درصدر اخبار رسانه های ملی و منطقه ای و شبکه های مجازی قرار گرفته است.

بدنبال انتشار این خبر ، موجی از احساسات و همدردی مردمی، همراه با اعلام حمایت برای تامین هزینه های درمانی به این دختر فداکار در سطح کشور راه افتاد به طوری که دکتر مهرعلیزاده استاندار اصفهان طی ارسال پیامی تقبل هزینه های درمانی هانیه را تا درمان کامل اعلام نمود.

ضمن تشکر از تمامی حمایت های صورت گرفته که جای تقدیر داشته و می تواند در کاهش آلام این نوجوان فداکار و خانواده اش تاثیرگذار باشد، باید به حضور یک خیر کرمانشاهی که همواره در طی سالیان گذشته یکپای اقدامات خیرحواهانه در استان کرمانشاه بوده است اشاره نمود.

سخن از مهندس جهانبخش شکری، مدیر عامل گروه صنعتی-بازرگانی شکری می باشد که نگاه های انسانی او همواره شامل حال کرمانشاهیان بوده است. او با حضور بر بالین هانیه قول هایی داد که لبخند را برلبان این نوجوان معصوم نشاند تا شاید کمی از اندوه های فراواین که از زمان وقوع زلزله تا کنون گریبان او و خانواده اش را گرفته است را کاهش دهد.

مهندس شکری در گفت وگو با خبرنگار فرتاک نیوز گفت: من و خانواده ام با تمام وجود پذیرفتیم که او را دختر خود بدانیم و از هر گونه کمکی که فکرش را بکنید تا او به آرامش لازم دست یابد کوتاهی نخواهیم نمود.

 

بوسه عشق بر پیشانی قهرمان سیزده ساله زلزله

جهانبخش شکری- فرتاک نیوز- هانیه یزدان شناس

این خیر کرمانشاهی شرایط فراهم نمود که دکتر سعیدی پزشک حاذق کرمانشاهی بر بالین هانیه یزدان شناس بیاید و او را مورد معاینه قراردهد تا از نظرات این جراح توانمند نیز بهره ای در جهت درمان برده شود.

مهندس جهانبخش شکری مدیر عامل گروه صنعتی -بازرگانی شکری جهت رفع مشکلات این دختر فداکار اقدامات زیر را متقبل گردیدند:

* کلیه هزینه های ادامه درمان نامبرده تا بهبودی کامل

* استخدام پدر ایشان در مجموعه جهان فولاد غرب

* تهیه یک واحد مسکونی مبله در شهر کرمانشاه برای خانواده ایشان

* پرداخت کلیه هزینه های تحصیلی ایشان در طی کلیه مراحل تحصیلی

* اعزام یک اکیپ از کارکنان مجتمع جهان فولاد به تهران جهت برسی وضعیت مادر این نوجوان فداکار  ،

لازم به ذکر است جناب آقای شکری ضمن تشکر از دکتر حمیدرضا سعیدی پزشک معالج ایشان در جریان روند درمانی وی قرار گرفت. هم چنین دکتر سعیدی ضمن اعلام رضایت از عمل جراحی این دختر فداکار قول مساعد داده اند در اجلاس جراحان مغز و اعصاب که به زودی در جزیره کیش برگزار میگردد پرونده پزشکی ایشان را در کمیسیون ویژه ای با حضور اساتید برجسته مغز و اعصاب جهان مورد بررسی قرار دهند .

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۸۹۱ //
ارسال نظر
 
  • حمید

    درود خدا بر شما.
    امیدوارم همیشه مو فق باشید.

  • ز

    خداوند عاقبت همه انسانهای خوب رو عاقبت ب خیر کنه. انشاء الله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان