//
کدخبر: ۹۹۱۰۴ //

آلگری پیشنهاد سرمربیگری رئال مادرید را رد کرد

سرمربی یوونتوس پیشنهاد جانشینی زین‌الدین زیدان در رئال مادرید را رد کرد.

 آلگری پیشنهاد سرمربیگری رئال مادرید را رد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

سران باشگاه رئال مادرید در پی استعفای ناگهانی زین الدین زیدان از سرمربیگری این تیم در تکاپو برای یافتن جانشینی مناسب برای این سرمربی فرانسوی هستند. زیزو در سه فصل حضورش روی نیمکت کهکشانی‌های این تیم را به 9 قهرمانی در رقابت‌های مختلف از جمله سه قهرمانی متوالی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا رساند.

یکی از گزینه‌هایی که از همان ابتدا نامش به عنوان سرمربی احتمالی بعدی رئال مادرید بر سر زبان‌ها افتاد، ماسیمیلیانو آلگری بود، اما حالا روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا خبر می‌دهد که سرمربی یوونتوس پیشنهاد این باشگاه اسپانیایی را رد کرده است.

آلگری 50 ساله که دوران موفقی در یوونتوس داشته و این تیم را به عناوین مختلفی از جمله چهار قهرمانی متوالی در رقابت‌های سری A ایتالیا رسانده، عجله‌ای برای ترک یووه ندارد و تا کنون به پیشنهادات دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و آرسنال دست رد زده است.

آلگری که پیشتر اعلام کرده بود قصد دارد همچنان به حضورش در یوونتوس ادامه دهد در صورت ماندن روی نیمکت بانوی پیر باید تیمش را برای دیدار سوپرکاپ ایتالیا با میلان آماده کند؛ مسابقه‌ای که روز 21 مرداد ماه سال جاری در شهر ریاض عربستان برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۱۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان