//
کدخبر: ۹۰۲۷۱ //

آغاز غیررسمی نقل و انتقالات تابستانی

در شرایطی که لیگ هفدهم به تازگی خاتمه یافته و هنوز تا زمان رسمی نقل و انتقالات فرصت باقی است، تیم های لیگ برتری تحرکاتی را برای جذب بازیکنان مورد نظر آغاز کرده اند.

 آغاز غیررسمی نقل و انتقالات تابستانی
به گزارش فرتاک نیوز،

لیگ هفدهم با قهرمانی پرسپولیس و نایب قهرمانی ذوب آهن و البته سقوط نفت و سیاه جامگان به پایان رسید. برخی از تیم ها در فصل جاری به هدفشان رسیدند و به دنبال ایجاد ثبات در تیمشان هستند اما برخی دیگر نظیر تراکتورسازی و سپاهان به اهداف مورد نظر دست نیافتند و در اندیشه تقویت کادرفنی یا لیست بازیکن هستند.

تراکتور، سپاهان و حتی تیم هایی نظیر پدیده و صنعت نفت ابتدا می خواهند سرمربی مورد نظرشان را به تیم بیاورند و سپس با نظر او اقدام به خرید ستاره هایشان کنند. البته پیش از اتمام لیگ نیز شنیده می شد که این دو قطب فوتبال ایران برخی مذاکرات ضمنی با بازیکنان بزرگ لیگ داشته و پیشنهاداتی ارائه کرده اند.

تیم هایی چون ذوب آهن، استقلال، سایپا و... هم که در لیگ عملکرد خوبی داشتند و مدیران این باشگاه ها از آمار کادرفنی رضایت داشتند، تلاش میکنند هرچه زودتر خواسته های مربیان را برآورده کنند تا کار به کوران نقل و انتقالات و بازار گرمی های همیشگی کشیده نشود.

قهرمان لیگ نیز همچنان امیدوار به سوئیس و دادگاه CAS است. گرشاسبی مدیرعامل تازه کار سرخ ها امیدوارانه به این کشور رفت و حال در صورت بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی فعالیت برای جذب بازیکن آغاز می شود اما پیش از آن نیز تمام تلاش ها برای تمدید با بازیکنان فعلی خواهد بود.

همچنین لازم به ذکر است نقل و انتقالات تابستانی از 25 خرداد آغاز خواهد شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۲۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان